ခရစ္ေတာ္၏တပည့္ေတာ္အစစ္အမွန္ျဖစ္ျခင္း

အဓိကက်မ္းခ်က္မ်ား။
၁ေပ၊၂း၂၁။                         လုကာ၊၆း၄၀။                       ေယာဟန္၊၈း၃၁-၃၂။
ေကာေလာ၊၃း၁၇။                  ၂တိ၊၂း၂။                           ၁ေယာ၊၂း၆။
အနက္အဓိပၸါယ္။
သမၼာက်မ္းစာ၌ ဂရိေ၀ါဟာရအားျဖင့္ တပည့္ေတာ္ကို “mathetes”ဟုေဖၚျပထားပါသည္။ ဂရိေ၀ါ ဟာရ “mathetes” ၏အနက္အဓိပၸါယ္မွာ-တပည့္(pupil)၊ ေထာက္ခံသူ (adherent)၊ဆရာ၏ကိုယ္ပြား၊ အတုခိုးသူ (imitators)ဟုအဓိပၸါယ္ရွိပါသည္။ သမၼာက်မ္းစာထဲ၌ဤသို႔သံုးႏႈံးထားျခင္းသည္ခရစ္ေတာ္၏ တပည့္ေတာ္ျဖစ္ ျခင္း၏နက္နဲေသာသေဘာကို ေဖၚျပေနျခင္းျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ထိုေခတ္ထိုအခါက တစ္ပါးသူမ်ားကခရစ္ ေတာ္၏ေနာက္ေတာ္သို႔လိုက္ေသာသူမ်ားကို
ဤသို႔ေခၚဆိုျခင္းအားျဖင့္ ခရစ္ေတာ္၏ တပည့္ေတာ္မ်ား၏အ သက္ရွင္မႈမ်ားကိုကြင္းကြင္းကြက္ကြက္သိျမင္ႏိုင္ပါလိမ့္မည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ခရစ္ေတာ္၏ တပည့္ေတာ္ဆိုသည္မွာ  ခရစ္ေတာ္၏တပည့္၊ ခရစ္ေတာ္အားေထာက္ခံ သူ၊ခရစ္ေတာ္၏ကိုယ္ပြားမ်ုားျဖစ္ ၾကေပသည္။ ထို႔အျပင္ခရစ္ ေတာ္မွထိုသူတို႔၏အသက္တာ၌ေတာင္းဆုိသမွ် ၊ညႊန္ၾကားသမွ်ကို မိမိဘ၀ ထက္ တန္ဖိုးထားၾကၿပီး အသက္တာ၏ပထမေနရာ၌ ထားၾကသူမ်ား၊ေရွ႕တန္းတင္ အသက္ရွင္ၾကသူမ်ား ပင္ျဖစ္သကဲ့သို႔ ခရစ္ေတာ္၏ ေနာက္ေတာ္သို႔လိုက္ရန္ အၾကြင္းမဲ့ဆံုးျဖတ္၊ သႏၵိဌါန္ခ်ထားသူမ်ား လည္း ျဖစ္သည္။အခ်ဳပ္ဆိုရလွ်င္- ခရစ္ ေတာ္သြန္သင္ေတာ္မူေသာ သြန္သင္ခ်က္မ်ားအတိုင္းအသက္ ရွင္ၾကသူမ်ားျဖစ္သည္။
နည္းဥပေဒသ(၅)ရပ္။
၁။ခရစ္ေတာ္၏ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္အတိုင္းစဥ္ဆက္မျပတ္အသက္ရွင္သည္။
ခရစ္ေတာ္၏ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကို တစ္ခါတစ္ရံ၊စိတ္ကူးရသည့္အခ်ိန္၊ စိတ္ခံစားမႈ(emotion)ေပၚမွ သာလိုက္ေလွ်က္သူမ်ားမဟုတ္၊ ခရစ္ေတာ္ကို သာမိမိတို႔၏အရွင္သခင္ အျဖစ္ ခံ ယူကာ ပညတ္ေတာ္မူခ်က္အ တိုင္းေနာက္ေတာ္လိုက္ရန္စိတ္ဒံုးဒံုးခ်ထားသူမ်ားျဖစ္သည္။ ဤသို႔ေနာက္ေတာ္ လိုက္ရျခင္းကိုပင္ လိုလိုလား လားႏွစ္မ်ဳိ႕ၾကသူမ်ားလည္းျဖစ္သည္။ ခရစ္ေတာ္၏တပည့္ေတာ္ျဖစ္ျခင္းသည္ ခရစ္ေတာ္၏ဥပမာေတာ္မ်ား၊ သင္ၾကားျခင္းမ်ားႏွင့္ညြန္ၾကားထားခ်က္မ်ားကို အသက္တာ၌ေဖၚထုတ္အ သက္ရွင္ရန္လိုအပ္လွသည္။ အေရးႀကီးဆံုးေသာအခ်က္မွာ- ခရစ္ေတာ္သည္ကၽြႏ္ုပ္တို႔အားေနာက္ ကြယ္မွ လႈံ႕ေဆာ္ေနျခင္းမဟုတ္ပဲ၊ လမ္းျပ၊ သြန္ သင္၊ ညႊန္ၾကားေနျခင္းသာျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္တပည့္ေတာ္ စစ္ျဖစ္ျခင္း၏  အေျခခံက်ေသာအေရးႀကီးသည့္အခ်က္မွာ- ဘုရားသခင္၏ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကိုရိုေသ လိုက္ေလွ်ာက္ျခင္းပင္ျဖစ္သည္
၂။ခရစ္ေတာ္ထံပါး၌အသက္တာကိုလံုးလံုးဆက္ကပ္အပ္ႏွံထားသူျဖစ္သည္။
ဤသို႔ဆက္ကပ္အပ္ႏွံရာတြင္ သခင္အမ်ား၌ဆက္ကပ္အပ္ႏွံထားျခင္းမ်ဳိးမဟုတ္ပါ။ သခင္တစ္ဦး တည္းကိုသာခ်စ္ၿပီး၊ သခင္တစ္ဦးတည္းကိုသာယံုၾကည္ၿပီး၊ သခင္တစ္ဦးတည္းကိုသာ စိတ္၀င္စားၿပီး ဆက္ကပ္အပ္ႏွံ ျခင္းမ်ဳိးျဖစ္သည္။ ထူးျခားခ်က္မွာ-ခရစ္ေတာ္သခင္သည္ ဆက္ကပ္အပ္ႏွံသူအား ဘုရား သခင္၌ႀကီးထြားလာေစရန္၊ အရာရာ၌သက္သက္သာသာျဖင့္ေခ်ာေမြ႕လြယ္ကူေစရန္ တာ၀န္ယူေနျခင္း ပင္ျဖစ္သည္။ ခရစ္ေတာ္ ဘုရားေတာင္းဆုိေသာဆက္ကပ္မႈမွာ- ဘုန္းစည္းစိမ္ကိုစြန္႔ၿပီး ေလာကသူေစခံ ရန္ၾကြလာသကဲ့သို႔ဆက္ကပ္ၾက ရန္ ေတာင္းဆိုေနပါသည္။ Totally ဆက္ကပ္ရန္အလုိေတာ္ရွိသကဲ့သို႔ ခရစ္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ကပင္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတြက္Totally ဆက္ကပ္ခဲ့သည့္ဘုရားပင္ျဖစ္သည္။ ထို႔အတူ ကၽြႏ္ုပ္ တို႔၏ေျခလွမ္းတိုင္းတြင္ သူ႔အားယံုၾကည္ကိုးစားၿပီးဆက္ကပ္အသက္ ရွင္ရန္အလြန္အလိုေတာ္ရွိပါသည္ (မႆဲ၊၆း၂၄။ေယာဟန္၊၁၀း၁-၁၈)။
၃။ခရစ္ေတာ္ႏွင့္ဆက္ႏြယ္မႈ စဥ္ဆက္မျပတ္ဆက္ႏြယ္ၿပီး အသီးသီးေသာသူမ်ားျဖစ္သည္။ (ေယာဟန္၊၁၅း၄-၅)
Waylon Mioore ကခရစ္ေတာ္ႏွင့္ကၽြႏု္ပ္တ႔၏ို ဆက္သြယ္ေပါင္းစပ ္ထားေသာအသင္းအဖ ြဲ ႕(union) အားၿဖင့္တစ္ပါးသူမ်ားအတြက ္ အသက္တစ ္ေခ်ာင္းကိုျဖစ္ေစပါသည္။ အဖ်င္းသီးမ်ားကိုသာ သီးတတ္ေသာ အပင္ျဖစ္ပါက ထိုအပင္သည္ေရရွည္ ရပ္တည္ႏိုင္မည္မဟုတ္ေပ။ ထို႔ေၾကာင့္ တပည့္ေတာ္ျဖစ္ျခင္း၏ အေရးႀကီး ေသာအခ်က္မ်ားထဲတြင္ “အသီးသီးျခင္း” သည္လည္းတစ္ခ်က္အပါ အ၀င္ျဖစ္သည္။ တပါးသူေရွ႕တြင္ ခရစ္ ေတာ္၏အသက္တာကို ထင္ဟတ္ေပၚလြင္ေအာင္အသက္ရွင္သူ မ်ားလည္းျဖစ္သည္။ ဥပမာကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ေျပာဆုိ ျခင္း၊ ကူညီမစျခင္း၊ ဆက္ဆံျခင္းအစရွိေသာျပဳမူ လုပ္ေဆာင္ခ်က္တိုင္းသည္ ခရစ္ေတာ္၏ေမတၱာေတာ္တစ္ပါး သူ၏ႏွလံုးသားထဲ၌ ျမင္ေတြ႕၊ ခံစား၊ေနရာယူရန္ျဖစ္သည္။ ဤသို႔ျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ႏိုင္ငံေတာ္သို႔၀င္စားမည့္ လူသစ္တစ္ဦး ေျပာင္း လဲလာေစႏုိင္ပါသည္။ ေျပာင္းလဲလာေသာ လူသစ္တစ္ဦးသည္တစ္ပည့္ေတာ္တစ္ဦး၏ အသီးတစ္လံုး ရရွိျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ တပည့္ေတာ္မ်ားအေနျဖင့္အသီးမသီးေသာအသက္တာမ်ားျဖင့္ အသက္ရွင္ ပါကဘုရားသခင္၏ႏိုင္ငံေတာ္က်ယ္ျပန္႕ေရးအတြက္ တာ၀န္မေက်ျပြန္သူျဖစ္ပါလိမ့္မည္။ တနည္းအားျဖင့္ ခရစ္ ေတာ္၏ခႏၵာႀကီးထြားလာေရးအတြက္ဆူးေညွာင့္တစ္ခုသဖြယ္ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။
၄။သူတပါးအား ကိုယ္က်ဳိးစြန္႔ေသာေမတၱာျဖင့္ခ်စ္လွ်က္ ခရစ္ေတာ္အဖို႔ဆက္ကပ္ေသာ သူျဖစ္ သည္။ (ေယာဟန္၊၁၃း၃၄-၃၅)
ဤေမတၱာသည္ သာမာန္လူသားမ်ား၌ မေတြ႔ရေသာေမတၱာျဖစ္ၿပီးသခင္ေယရႈခရစ္ ေတာ္၏ ရွိသမွ်ကိုစြန္႔ၿပီးခ်စ္ေတာ္မူေသာေမတၱာကိုဆိုလိုျခင္းျဖစ္သည္။ ဤသို႔ေဆာင္ရြက္ရာတြင္ မိမိစိတ္ခ်မ္း သာေရး၊မိမိပီတိျဖစ္ေရးအတြက္ ရည္ရြယ္၍ေဆာင္ျခင္းမ်ဳိးမဟုတ္ေပ။ မိမိဘ၀၊ကိုယ္၊စိတ္၊မိမိႏွင့္ သက္ဆိုင္ ေသာ အရာမွန္သမွ်အတြက္ ရည္ရြယ္ေဆာင္ရြက္ျခင္းမဟုတ္ဘဲ တစ္ပါးသူအက်ဳိးသက္သက္ ခံစားေစလို သည့္လုပ္ေဆာင္ျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။ Greekေ၀ါဟာရအားျဖင့္ “Agape” အဂၢေပေမတၱာ ဟုေခၚပါသည္။ အနက္အဓိပၸါယ္မွာ“Selfless-Love”ကိုယ္က်ဳိးမငဲ့၊ မိမိအက်ဳိးကိုစြန္႔ၿပီး ခ်စ္ေသာေမတၱာျဖစ္ သည္။ တနည္းဆိုေသာ္ ဘုရားေရးႏွင့္တပါးသူအေရးသည္မိမိ၏အေရးထက္ပို၍ အေရးႀကီးသည္ဟုခံယူ အသက္ရွင္ ျခင္းျဖစ္သည္။ ခရစ္ေတာ္ေယရႈေစစားေသာ မဟာေစစားျခင္းအားအားသြန္ခြန္ စုိက္ ေဆာင္ရြက္ေသာသူျဖစ္ သည္။(မႆဲ၊၂၈း၁၈-၂၀)တပည့္ေတာ္ဆုိသည္မွာခရစ္ေတာ္ေစခိုင္းေတာ္ မူေသာ လူမ်ဳိးတကာအားခရစ္ေတာ္ ၏တပည့္ျဖစ္လာေစေရးအတြက္၊ မဟာေစစားခ်က္ျပည့္စံုလာေရးအ တြက္ အဓိဌါန္ျပဳထားေသာသူျဖစ္သည္။
၅။တပည့္ေတာ္တစ္ဦးသည္အခြင့္ထူးခံပုဂၢိဳလ္ျဖစ္သည္။
ဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္တိုင္ ေခၚယူေရြးေကာက္ျခင္းခံရသူ(ဧဖက္၊၁း၄၅)။ ခရစ္ေတာ္၏အေသ ခံေတာ္မူျခင္းေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္ အျပစ္လႊတ္ျခင္းခံရၿပီး၊ ဘုရားသခင္၏ေက်ေက်နပ္နက္လက္ခံျခင္းကို ခံရေသာသူ (ေရာမ၊၅း၈)။ ဘုရားသခင္၏သားျဖစ္ရျခင္း၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္ ဆက္သြယ္ျပဳလုပ္ျခင္း၊ ဘုရားသခင္၏ႏိုင္ငံသားျဖစ္ရျခင္း (ဂလာတိ၊၄း၆-၇)။ ထာ၀ရအသက္ရျခင္း (ေယာဟန္၊၃း၁၆)။ သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္က်ိန္း၀ပ္ ခံရျခင္း၊ ခရစ္ေတာ္၌ အသက္တာသစ္ျဖစ္ျခင္းအားသက္ေသခံရန္ တန္ခိုးခံရျခင္း (တမန္၊၁း၈)။ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူၿငိမ္သက္ျခင္းရျခင္း (ေရာမ၊၅း၁)။  မည္သည့္အရာကမွ  ဘုရားသခင္၏ေမတၱာႏွင့္ သူ႔အားမခြဲမခြာ ႏိုင္ ျခင္း(ေရာမ၊၈း၃၈-၃၉)။

အထက္ေဖၚျပပါ အခ်က္မ်ားသည္ ခရစ္ေတာ္၏ တပည့္ေတာ္မ်ားခံစားရေသာ အခြင့္ထူးမ်ားပင္ျဖစ္သည္။
တပည့္ေတာ္မ်ား၏တာ၀န္၀တၱရား။
တပည့္ေတာ္တစ္ဦးစီ၌ တာ၀န္၀တၱရားမ်ားရွိပါသည္။ “ခရစ္ေတာ္ဘာလုပ္ခဲ့သလ” တပည့္ေတာ္ျဖစ္ ျခင္းကိုေမွ်ာ္လင့္ေတာင့္တေသာသူမ်ားအေနျဖင့္ မိမိကိုယ္ကိုမိမိေမးရန္ေမးခြန္းလည္းျဖစ္ ပါသည္။ ျဖစ္ေပၚလာေသာအေျခအေနတိုင္းတြင္ ထိုေမးခြန္းကိုအေျခခံ၍ လက္ေတြ႕အေကာင္အ ထည္ေဖၚေဆာင္ရြက္ရန္ျဖစ္ပါသည္။ (၁ေယာ၊၂း၆)သည္ တပည့္ေတာ္တစ္ဦးစီႏွင့္ ခရစ္ေတာ္အၾကား ထားရွိေသာ ပဋိညာဥ္ျဖစ္သည္။ တခါတရံ ဘာလုပ္ရမည္ကိုပင္မသိႏိုင္ေအာင္ စိတ္ရႈပ္ေထြးသည့္အခ်ိန္မ်ဳိး ႀကံဳေကာင္းႀကံဳရလွ်င္လည္း ဘာလုပ္ ရမည္ကို ဘုရားသခင္ဖြင့္ျပေပးရန္ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ အားေတာင္းခံပါက မည္သို႔ေဆာင္ရြက္ ရမည္ကို ဖြင့္ျပပါလိမ့္မည္။ ဤသို႔လုပ္ေဆာင္ျခင္းျဖင့္ သင့္အသက္ တာတြင္ ဘုရားသခင္၏အလိုေတာ္ကို ပိုမိုသိရွိလာပါလိမ့္မည္။ထို႕အတူ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကိုလည္း အစဥ္အျပတ္ ဖတ္ရႈေလ့လာရန္လိုပါသည္။ သို႔မွ-အေျခအေနအရပ္ရပ္တိုင္းတြင္ ခရစ္ေတာ္သာဆိုလွ်င္ ဘာလုပ္မည္ကိုသင္တိုး၍သိနားလည္ပါလိမ့္မည္။ ထိုမွ်မက -လူသားမ်ား၊ေငြေၾကး၊လုပ္ငန္းမ်ား၊ လက္ေတြ႕ လုပ္ေဆာင္မႈမ်ား၊ လူမႈေရးလုပ္ငန္းမ်ား၊ သင့္အေတြးအ ေခၚ၊သင္၏ရပ္တည္မႈမ်ား၌ သင္ထားရွိေသာ သင္၏ သေဘာထားမ်ားအေကာင္းဖက္ဆီသို႔ ေျပာင္းလဲမႈရိွလာ ေၾကာင္းေတြ႕ျမင္ရပါလိမ့္မည္။

ထိုသခင္၌ငါတည္၏ဟုဆိုေသာသူသည္၊ထိုသခင္က်င့္ေတာ္မူသည္နည္းတူက်င့္ရမည္။”(၁ေယာ၊၂း၆)

By Prophetlay

မွတ္တမ္းဓါတ္ပံု

ကယ္တင္ျခင္းအတြက္စိတ္ခ်ေသာယံုၾကည္ျခင္း

အဓိကက်မ္းခ်က္မ်ား။
ေယာဟန္၊ ၃း၁၆။ ေရာမ၊ ၁၀း၉-၁၃။ လုကာ၊ ၁၃း၂၃-၂၅။ ေရာမ၊ ၃း၂၁-၂၈။
နိဒါန္း။
ဘုရားသခင္၏ႏိုင္ငံေတာ္သို႔၀င္ေရာက္ရန္ ဒုတိယအေရးႀကီးဆံုးအေျခေနမွာ စိတ္ခ်ေသာယံုၾကည္ျခင္း ပင္ျဖစ္ပါသည္။ ကယ္တင္ျခင္းခံစားရရွိႏိုင္ဖို႔ရန္ႏွင့္ ခရစ္ေတာ္၏တပည့္ေတာ္စစ္တစ္ဦးအျဖစ္ေနာက္ေတာ္ သို႔ လိုက္ဖို႔ရန္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔လံုး၀ယံုၾကည္ရပါမည္။ ဘာေတြယံုၾကည္ရမည္နည္း။
(၁) ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္လံုး၀ ဥႆံုအျပစ္ သားျဖစ္ေၾကာင္းယံုၾကည္ရမည္။ (၂)ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ထိုအျပစ္မ်ားအတြက္ ခရစ္ေတာ္သည္မိမိ အေသြးကို သြန္း ေတာ္မူခဲ့ျခင္း၊ ထိုအျပစ္မ်ားအတြက္ အေသခံေတာ္မူခဲ့ျခင္းကိုယံုုၾကည္ရမည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏အျပစ္အ တြက္ေနာင္တရရမည္။ ထိုအျပစ္မ်ားအတြက္ ခြင့္လြတ္ျခင္းရရွိရန္ ဘုရားသခင္ ထံေတာ္ပါး၌ေတာင္းေလွ်ာက္ရပါမည္။ ထို႔အျပင္ ခရစ္ေတာ္အတြက္အသီးသီးေသာအသက္တာႏွင့္အသက္ ရွင္ျခင္း၊ခရစ္ေတာ္အား ကၽြႏ္ုပ္တို႔ဘ၀အသက္တာ၏အရွင္သခင္အျဖစ္ လံုးလံုးလ်ားလ်ားလက္ခံရပါ မည္(မာကု၊၁း၁၅။ တမန္ေတာ္၊၂၀း၂၁။ ေယာ ဟန္၊၁း၁၂)။

စိတ္ခ်ေသာယံုျခင္းဆိုသည္မွာ။
စိတ္ခ်ေသာယံုၾကည္ျခင္းဆိုသည္မွာ ကယ္တင္ျခင္းကိုမွက္ေမွာက္ျပဳေသာ ယံုၾကည္ျခင္းကိုဆိုလိုၿပီး သြင္ျပင္လကၡဏာအေျခအေနအမ်ဳိးမ်ဳိး ပါ၀င္လွ်က္ရွိပါသည္။ အခ်ဳပ္အားျဖင့္-
-       အသက္တာအားဘုရားသခင္အားဆက္ကပ္အပ္ႏွံျခင္း(ဆာလံ၊ ၃၇း၅)
-       ခရစ္ေတာ္ေယရႈအားယံုၾကည္ကိုးစားျခင္း(ေယာ၊၃း၁၅)
-       အမွန္တကယ္ႏွလံုးသားထဲမွ နာခံမႈမ်ားျဖစ္ျခင္း(ေရာမ၊၆း၁၇)
-       အမွန္တကယ္ႏွလံုးသားျဖင့္ယံုၾကည္ကိုးစားျခင္း(ေရာမ၊၁၀း၉-၁၀)
- သမၼာက်မ္းစာသည္ ဘုရားသခင္မိန္႔မြက္ေတာ္မူေသာ စကားေတာ္ျဖစ္ေၾကာင္း အႂကြင္းမဲ့ယံု ၾကည္ ျခင္း(၂တိ၊ ၃း၁၆-၁၇)
-       ဘုရားသခင္အေပၚလံုး၀ဥႆံုစိတ္ခ်ယံုၾကည္သည့္အသင့္အေနအထားရိွျခင္း(ေဟၿဗဲ၊ ၂း၁၃)
-       ခရစ္ေတာ္အား မိမိအသက္တာထဲသို႔ ႂကြေရာက္ရန္ဖိတ္ေခၚေနတတ္ျခင္း(ဗ်ာဒိတ္၊၃း၂၀)တို႔ျဖစ္ ပါ သည္။
ဒုတိယေမြးဖြားျခင္းဆိုသည္မွာ။
လူမည္သည္ကား ခရစ္ေတာ္၌ရွိလွ်င္ အသစ္ျပဳျပင္ေသာသတၱ၀ါျဖစ္၏။ ေဟာင္းေသာအရာတို႔သည္ ေျပာင္းလဲ၍ ခပ္ သိမ္းေသာအရာတို႔သည္ အသစ္ျဖစ္ၾကၿပီ။” (၂ေကာ၊၅း၁၇)ၿငိမ္သက္ျခင္း၏အရွင္ ဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္တိုင္ လည္း သင္တို႔ကိုအကုန္အစင္သန္႔ရွင္းေစေတာ္မူပါေစေသာ။ ငါတို႔သခင္ ေယရႈခရစ္ႂကြလာေတာ္မူေသာအခါ သင္ တို႔၏ကိုယ္ခႏၶာ၊ စိတ္၊ ၀ိညာဥ္အေပါင္းကို အျပစ္တင္ခြင့္ႏွင့္ ကင္းလြတ္ေစျခင္းငွာ ေစာင့္မေတာ္မူပါေစေသာ။” (၁သက္၊၅း၂၃)
သမၼက်မ္းစာမွ ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ ကိုယ္ခႏၶာႏွင့္ ၀ိညာဥ္မ်ားကိုသာမက ခႏၶာတည္းဟူေသာ ကိုယ္အဂၤါအစိတ္ အပိုင္းအားလံုး၊ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏စိတ္ဓတ္၊ လိုအင္ဆႏၵႏွင့္ စိတ္လႈပ္ရွားမႈမ်ားပါ၀င္ေသာ ၀ိညာဥ္ဟုရွင္းလင္းျပတ္ သားစြာေဖၚျပထားပါသည္။ Watchman Nee ဆိုသူက ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏စိတ္လႈပ္ရွားမႈသည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔မည္သို႔ ခံစား ေနရေၾကာင္းကိုေဖၚျပေနသကဲ့သို႔ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏စိတ္က ကၽြႏ္ုပ္တို႔ဘာေတြေတြးေနေၾကာင္း ထို႔အတူ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ လိုအင္ဆႏၵမ်ားကလည္း ကၽြႏ္ုပ္တို႔ဘာကိုအလိုရွိေနေၾကာင္း ေဖၚျပေနတတ္ပါသည္ဟုဆိုထား ပါသည္။
လူတစ္ဦးတြင္ ခႏၶာကိုယ္၊ စိတ္(soul-လိပ္ျပာ/နာမ္စိတ္။mind-အတြင္းစိတ္/inner being)၊ ၀ိညာဥ္(၃) မ်ဳိးျဖင့္ ေမြးဖြားလာေသာ္လည္း အတြင္းရွိနာမ္စိတ္(လိပ္ျပာ)ကသာ သူ႕အသက္တာကို လႊမ္းမိုးခ်ယ္လွယ္ ထားေၾကာင္းအမ်ားအားျဖင့္ေတြ႔ရွိရပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္လူသည္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္မ်ားခ်တိုင္း ထိုစိတ္(soul/ mind-emotions-intellect-will)ျဖင့္သာ အရာအားလံုးႏွင့္အေျခအေနအရပ္ရပ္တို႔ကို အကဲျဖတ္ေလ့ရွိ သည္။ (လူသည္ဘုရားသခင္ဖန္ဆင္းစက အျခားသက္ရွိသတၱ၀ါမ်ားႏွင့္မတူ တမူထူးျခားစြာမႈတ္ သြင္းေတာ္မူခဲ့ေသာ ၀ိညာဥ္(spirite-ဘုရာႏွင့္အဆက္အသြယ္ျပဳရန္)ျဖင့္ အသက္တာအတြက္ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ခ်ျခင္း၊ ဆင္ျခင္စဥ္းစား ျခင္း၊ ေ၀ဖန္ပိုင္းျခားျခင္းအလြန္နည္းသည္။ တနည္းဆိုေသာ္ ဘုရားသခင္ႏွင့္ ဆက္ သြယ္ရန္ဖန္ဆင္းေပးထား ေသာ၀ိညာဥ္သည္ လႈပ္ရွားသက္၀င္မႈမရွိေသာေၾကာင့္ ဘုရားသခင္ထံပါး မွၫြန္ၾကားေသာ အခ်က္အလက္မ်ား ကိုမရရွိေတာ့ေသာေၾကာင့္ ၀ိညာဥ္အသက္တာေသသည္ဟုဆိုပါ သည္။ တနည္းဆိုေသာ္ မိမိပုဂၢလိက ပိုင္ဆိုင္ေသာ နာမ္စိတ္(သို႔)လိပ္ျပာ(mind/soul-emotion-intellect-will)မ်ားျဖင့္သာ ခ်ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ် ေလွ်ာက္လွမ္းအသက္ရွင္ေနၾကျခင္းျဖစ္သည္။ အထူးသျဖင့္ အာရံုငါးပါး မွ ေပၚလာေသာစိတ္လႈပ္ရွားမႈ-စိတ္ခံ စားမႈ(emotion)ကိုေရွ႕တန္းတင္ၿပီးအသက္ရွင္ၾကသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ လူသည္ အၿမဲလိုလိုပင္ ထိုစိတ္လႈပ္ ရွားမႈ၏ေစရာကိုခံရၾကသည္။ ဤသို႔အားျဖင့္ လူသည္ဘုရားကိုေက်ာ ခိုင္းၿပီး အရာရာအားလံုးကို မိမိ၏အတြင္း စိတ္မ်ား(soul/mind-emotion-intellct-will)မွ ေတာင္းဆိုလာမႈ မ်ားအေပၚအေျခခံၿပီး ကိုယ္ပုိင္ဆံုးျဖတ္ခ်က္ မ်ားခ်မွတ္ကာ two-bitအေရးမပါေသာက႑ႏွစ္ရပ္ျဖင့္ အသက္ရွင္ေနၾကျခင္းျဖစ္သည္ဟု Colin Urquhart: In Christ Jesus စာအုပ္တြင္ ေဖၚျပထားပါသည္။
သခင္ခရစ္ေတာ္ေဖၚျပေသာ “ဒုတိယေမြးဖြားျခင္း” မခံယူမွီလူသည္ ဘုရားသခင္မႈတ္သြင္းေတာ္မူေသာ ၀ိညာဥ္အသက္တာျဖင့္အသက္ရွင္ျခင္းမရွိဘဲ မိမိ၏ခႏၶာႏွင့္စိတ္(body and mind/soul-inner being)မွ အေျခခံကာေပၚေပါက္လာေသာ စိတ္ကူးစိတ္သန္း၊ အေတြးအေခၚ၊ အသိတရားမ်ား ခံစားမႈမ်ားအားျဖင့္သာ ရပ္တည္ အသက္ရွင္ေသာသတၱ၀ါအျဖစ္သာရွိပါသည္။ တနည္းအားျဖင့္ ၀ိညာဥ္အားျဖင့္ အရာခပ္သိမ္းကို သိကၽြမ္း ေတာ္မူေသာဘုရားသခင္ႏွင့္အဆက္အသြယ္မလုပ္ဘဲ၊ အားမကိုးဘဲ လူ႔အသိတရား၊ လူ႔အေတြး အေခၚ၊ လူ႔ရည္ ရြယ္ခ်က္၊ လူ႔ဆႏၵမ်ားျဖင့္သာ အသက္ရွင္ေသာေၾကာင့္ ၀ိညာဥ္ေသလွ်က္ရွိသည္ဟု နားလည္ႏိုင္ပါသည္။သင္တို႔သည္ အထက္ကေလာကီတရားသို႔လိုက္၍ အာကာသေကာင္းကင္၏တန္ခိုးကိုအစိုး ရေသာမင္းတည္းဟူေသာ ျငင္းဆန္ေသာသူတို႔၌ ျပဳျပင္ေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္၏အလိုႏွင့္အညီ၊ ဒုစရိုက္အျပစ္တို႔၌က်င္ လည္ၾက၍ ထိုဒုစရိုက္အျပစ္၌ေသ လွ်က္ရွိေနေသာသင္တို႔ကိုပင္ ဘုရားသခင္သည္ အသက္ရွင္ေစေတာ္မူၿပီ” (ဧဖက္၊ ၂း၁-၂)။ထို႔ေၾကာင့္ ဒုတိယေမြးဖြားျခင္းဆိုသည္မွာ- အျပစ္ေၾကာင့္ေသလွ်က္ရွိေသာ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အ တြင္းရွိဘုရားသခင္ မႈတ္သြင္းေတာ္မူေသာအတြင္းရွိ ၀ိညာဥ္ဧရိယာကိုျပန္လည္ အသက္ရွင္္သန္ လာေစျခင္းျဖစ္သည္။ ထို၀ိညာဥ္ေတာ္၏ လမ္းျပမႈအားျဖင့္ ေသေနေသာ၀ိညာဥ္ျပန္လည္အသက္ရွင္လာ ပါက ထိုလူသည္ (three- bit) ခႏၶာ(body)၊ စိတ္(mind/soul)၊ ၀ိညာဥ္(spirite)အေပၚအေျခခံလွ်က္ ရပ္တည္အသက္ရွင္ေသာသတၱ၀ါျဖစ္လာပါလိမ့္မည္။ (ဂလာတိ၊၅း၁၆-၂၅)(ေရာမ၊၈း၉)ေယာဟန္၊၃း၃-၈)။
ထို႔ေၾကာင့္ ခရစ္ေတာ္ေယရႈက ကၽြႏ္ုပ္တို႔အေနျဖင့္ ဒုတိယေမြးဖြားျခင္းမခံယူလွ်င္ ဘုရားသခင္၏ႏိုင္ ငံ ေတာ္ကိုျမင္ရလိမ့္မည္မဟုတ္ဟု မိန္႔ေတာ္မူခဲ့ပါသည္။ ဘုရားသခင္၏ႏို္င္ငံေတာ္ကိုျမင္ရျခင္းဆိုသည္မွာ -ဘုရားသခင္ႏွင့္အမွန္ တကယ္ေတြ႕ႀကံဳသိကၽြမ္းရျခင္း၊ ဘုရားသခင္၏ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အေပၚထား ရွိေသာေမတၱာေတာ္ႏွင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ အျပစ္မ်ားကို ခြင့္လႊတ္ေတာ္မူျခင္းအား အႂကြင္းမဲ့နား လည္သေဘာေပါက္ျခင္း၊ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ ေတာ္၏လမ္းျပျခင္း၊ခြန္အားေပးျခင္းအားျဖင့္ ဘုရားသခင္ အလိုေတာ္ရွိေသာ အသက္ရွင္ျခင္းျဖင့္ေနထိုင္အ သက္ရွင္ျခင္းပင္ျဖစ္ပါသည္။

ဘုရားသခင္ထံေတာ္ပါးမွယံုၾကည္ျခင္းလက္ေဆာင္။
ယံုၾကည္ေသာအားျဖင့္ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္ ကယ္တင္ျခင္းသို႔ေရာက္ရ၏။ ကိုယ္အလိုအေလ်ာက္ေရာက္သည္ မဟုတ္။ ဘုရားသခင္သနားေတာ္မူရာျဖစ္သတည္း။ ကိုယ္ကုသိုလ္ေၾကာင့္ကယ္တင္ ေတာ္မူျခင္းသို႔ေရာက္သည္မ ဟုတ္။ သို႔ျဖစ္၍ အဘယ္သူမွ်၀ါႂကြားစရာအခြင့္မရွိ” (ဧဖက္၊ ၂း၈-၉)။
ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ ဘုရားသခင္ကိုအႂကြင္းမဲ့ယံုၾကည္ေသာ ယံုၾကည္ျခင္းမ်ားပါလၽွက္ေမြးဖြားလာေသာသူ မ်ားမဟုတ္ပါ။ ထိုယံုၾကည္ျခင္းသည္ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္မွလက္ေဆာင္ျဖစ္ပါသည္။ လူကိုဘုရားသ ခင္ဖန္ဆင္းစက အျဖစ္ကင္းမဲ့ပါသည္၊ ဘုရားႏွင့္လည္းအၿမဲမိတ္သဟာရဖြဲ႕စကားေျပာဆိုျခင္းလည္း ရွိပါ သည္၊ ေနာက္ပိုင္းတြင္ လူသည္ဘုရားသခင္၏စကားေတာ္ကိုနာမခံျခင္းေၾကာင့္ အျပစ္သားဘ၀သို႔ေရာက္ ၿပီးဘုရားႏွင့္မိတ္သဟာရဖြဲ႕ျခင္းလည္း မရွိေတာ့ပါ။ ထိုအခ်ိန္မွစ၍ လူသည္မိမိ၏စိတ္(soul/mind-emotion,intellect,will) အလိုအတိုင္း အရာရာကိုဆံုးျဖတ္ၿပီး ဘ၀ကိုေလွ်ာက္လွမ္းခဲ့ၾကပါသည္။(ဘုရား သခင္မႈတ္သြင္းေပးေတာ္ မူေသာ၀ိညာဥ္(spirit)အလုပ္မလုပ္ေတာ့ပါ။ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္သည္ မိမိကိုယ္ကိုအျဖစ္သားျဖစ္ ေၾကာင္း၀န္ခံေသာသူမ်ား၊ ေယရႈခရစ္ေတာ္အားမိမိတို႔၏အျပစ္အတြက္ ကိုယ္ စားအေသခံေတာ္မူေသာ ကယ္ တင္ရွင္ျဖစ္ေၾကာင္းလက္ခံသူမ်ား၊ ေနာင္တရေသာသူမ်ားကို ဘုရားသခင္ ထံေတာ္သို႔ျပန္လွည့္လာေစရန္ သူတို႔၏အသက္တာ အသီးသီးထဲတြင္ ၀င္ေရာက္ အလုပ္ လုပ္ေဆာင္ေပးေသာ၊ဘုရားသခင္အားယံုၾကည္ရာ ရန္ေဆာင္ရြက္ေပးေသာ၊ ေယရႈခရစ္ေတာ္အား ကယ္ တင္ပိုင္ရွင္အျဖစ္လည္းေကာင္း အသက္တာ၏သခင္အျဖစ္ လည္းေကာင္းလက္ခံယံုၾကည္လာေစ ရန္ ေဆာင္ရြက္ေပးေသာပုဂၢိဳလ္ပင္ျဖစ္ပါသည္။

ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ကယ္တင္ျခင္းစိတ္ခ်မႈ။
ထိုယံုၾကည္ျခင္းသည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ခံစားမႈကိုမွီခိုအားထားေသာ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ျခင္းမ်ဳိးမဟုတ္ပါ။ေအာက္ ပါအခ်က္မ်ားတို႔အေပၚတြင္သာတည္မွီေနေသာယံုၾကည္ျခင္းျဖစ္သည္။
-    ဘုရားသခင္၏ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အားမည္သို႔သြန္သင္ေနပါသနည္း၊ ဘာေျပာေန ပါသနည္း။(ေယာဟန္၊ ၅း၂၄။ ေဟၿဗဲ၊၁၃း၅။ေယာဟန္၊၆း၃၇။ ေရာမ၊၈း၃၈-၃၉။ တိတု၊ ၁း၂။ ေယာ ဟန္၁၀း၂၈-၂၉)။
-       ကၽြႏ္ုပ္တို႔အထဲ၌ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ သက္ေသခံျခင္း။ (ေရာမ၊ ၈း၁၄-၁၆။ ၁ေယာ၊၃း ၂၄) ။ 
အျပစ္သား၏ဆုေတာင္းခ်က္
သင္သည္အမွန္တကယ္ သင္၏အျပစ္သားျဖစ္ျခင္းကို သိလွ်က္အျပစ္လႊတ္ျခင္းကိုခံစားလိုပါလွ်င္ လည္းေကာင္း၊ ဘုရားသခင္၏ သားသမီး(သို႔)ေယရႈခရစ္ေတာ္၏ တပည့္ေတာ္ျဖစ္လို လွ်င္ေဖၚျပပါဆုေတာင္းခ်က္တြင္ပါ၀င္ေသာ သေဘာတရားမ်ားပါ၀င္ေသာ ဆုေတာင္းျခင္းျဖင့္ ဘု ရားသခင္အားဆုေတာင္းႏိုင္ပါသည္။
          “သခင္ဘုရား ကၽြန္ေတာ္ဟာအျပစ္သားတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါတယ္ဆိုတာကိုနားလည္ပါၿပီ။ ကၽြႏ္ုပ္အျပစ္အတြက္ေယရႈခရစ္ေတာ္ အေသခံေတာ္မူေၾကာင္းကိုလည္း ယံုၾကည္ပါၿပီ။ အျပစ္ေၾကာင့္ ခံရမည္ ျပစ္ဒဏ္ကိုလည္း ကၽြႏ္ုပ္အေပၚကေနဖယ္ရွားၿပီး ေယရႈခရစ္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ လက္၀ါးကဒ္တိုင္ေပၚမွာ ဒီအျပစ္ေတြအားလံုးကို ခံယူသြားခဲ့ပါၿပီ။ ယခုကၽြႏ္ုေနာင္တရပါၿပီ။ အျပစ္ သားဘ၀ကေန ဘုရားသခင္ထံျပန္လွည့္လာပါၿပီ။ ကၽြႏ္ုပ္၏အျပစ္မ်ားကို ခြင့္လႊတ္ေပးပါရန္ ယခု ကၽြႏ္ုပ္ေတာင္းေလ်က္ပါ၏ ။ေယရႈခရစ္ေတာ္ထံ ကၽြႏ္ုပ္၏  အသက္တာအား  ဆက္ကပ္ပါ၏။ ကိုယ္
ေတာ့္ကို ကၽြႏ္ုပ္ဘ၀ရဲ႕ကယ္တင္ရွင္အျဖစ္လည္း ေကာင္း၊ သခင္အျဖစ္လည္းေကာင္းလက္ခံပါ၏။ ကိုယ္ေတာ္၏မိန္႔ေတာ္မူခ်က္မ်ားကို ကၽြႏ္ုပ္နာခံလိုက္ေလွ်ာက္ပါမည္။ ကၽြႏ္ုပ္၏ဘ၀အသက္ တာထဲသို႔ ကိုယ္ေတာ္၏ေကာင္းျမတ္ျခင္းမ်ားျဖင့္ ဆင္းသက္ႂကြ လာေတာ္မူပါ။ ယခုကၽြႏ္ုပ္သည္ ဘုရားသခင္၏ သားသမီးျဖစ္ခြင့္ကိုလည္းေကာင္း၊  အျပစ္မ်ားလည္း အေသြးေတာ္ အားျဖင့္  ေဆးေၾကာျခင္းခံရေၾကာင္းကိုသိရပါၿပီ။ ခ်ီးမြမ္းပါ၏ ။အာမင္”
       
ေမးခြန္းမ်ားႏွင့္ေဆြးေႏြးရန္အခ်က္မ်ား
၁။      အျခားေသာသူတစ္ဦးက သင့္ကို သင္ဘယ္လိုဘယ္ပံု ခရစ္ယာန္တစ္ဦးျဖစ္လာသလဲဟုေမး လွ်င္ သင္မည္သို႔ ျပန္လည္ေျပာၾကားမည္နည္း။(သူတို႔နားလည္ႏိုင္ေသာ စကားျဖင့္ေျပာ ရန္)။
၂။       သူသည္ခရစ္ယာန္တစ္ဦးျဖစ္ေၾကာင္း သင္မည္သည့္သက္ေသျဖင့္ေဖၚျပမည္နည္း။
၃။       ေယရႈခရစ္ေတာ္အား သင္၏  ကယ္တင္ပိုင္ရွင္သခင္အျဖစ္ လက္ခံလိုက္သည္ႏွင့္ တစ္ၿပိဳင္ နက္ဘာျဖစ္မည္နည္း။
၄။   သမၼာက်မ္းစာသည္  ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ျဖစ္ေၾကာင္း ယံုၾကည္ျခင္း၊ ကယ္ တင္ ျခင္းႏွင့္ဆိုင္ေသာစိတ္ခ်သည့္ ယံုၾကည္ျခင္းတို႔သည္ ဘာေၾကာင့္အေရးႀကီးပါသလဲ။
၅။    အမ်ားေသာလူမ်ားသည္ မိမိတို႔ ကယ္တင္ျခင္းရရွိရန္ လုိအပ္ေၾကာင္းကို ဘာေၾကာင့္မသိ ၾကသနည္း။(၂ေကာ၊၄း၄)။
၆။  ဘုရားသခင္နည္းလမ္းျဖင့္ အသက္ရွင္ျခင္းႏွင့္ လူ႔နည္းလမ္းျဖင့္ အသက္ရွင္ျခင္းႏွစ္မ်ဳိး အား ႏိႈင္းယွဥ္ပါ။
၇။       ကယ္တင္ျခင္းသည္ ခရီးလမ္း၏အစလား၊ ခရီးလမ္း၏အဆံုးသတ္နိဂံုးလားရွင္းျပပါ။

အက်ဥ္းခ်ဳပ္။
-     ကယ္တင္ျခင္းခံရရန္ႏွင့္  ခရစ္ေတာ္၏  တပည့္ေတာ္စစ္ျဖစ္ရန္  အျပစ္အားလံုးကို  ၀န္ခံ၀န္ ခ်ေတာင္းပန္ျခင္း၊ေနာင္တရျခင္းႏွင့္ အျပစ္အားလံုးကိုလႊတ္ေပးပါရန္ ဘုရားသခင္အားေတာင္း ဆိုရပါမည္။ ဘ၀အသက္တာအားလံုးကို ခရစ္ေတာ္ပံုေအာအပ္ႏွံရပါ မည္။ ေယရႈခရစ္ေ တာ္ အား မိမိ ၏ကယ္ တင္ရွင္သခင္အျဖစ္အုပ္စိုးပါရန္ ေတာင္းခံရပါမည္။
-   ကယ္တင္ျခင္းခံရေသာအခါ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏  ကယ္တင္ျခင္းအတြက္လည္းေကာင္း၊ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ ၀ိညာဥ္ အသက္တာရွင္သန္ဖို႔ရန္ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ကို စာရံအျဖစ္ရရွိျခင္း၊ အာမခံ တစ္ခုအျဖစ္ လည္းေကာင္းရရွိပါမည္။(ဧဖက္၊ ၁း၁၃-၁၄)။
-       ခရစ္ယာန္တစ္ဦးျဖစ္လာေသာအခါ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏  ယခင္အသက္တာအား  စြန္႔လႊတ္ရန္ လြယ္ကူ လာ ပါ လိမ့္မည္။(ေယာဟန္၊၁၀း၁၀)။




● ဝိညာဉ်မီးအိမ် (ခရစ်ယာန်စာပေစုစည်းမှု) အကြောင်း...


● အဓိကကျမ်းချက်|

“သန်းခေါင် ယံ၌ ကြည့် ပါ။ မင်္ဂ လာ ဆောင် လု လင် သည် လာ ပြီ။ ခရီး ဦး ကြို ပြု  ခြင်း ဌာ ထွက် သွား ကြ ကုန် အံ့။” (ရှင် မ သဲ ခရစ် ဝင် ကျမ်း ၊ ၂၅း၆ )


● ဆောင်ပုဒ်|

“သန်း ခေါင် ထက် ညဉ့် မ နက် တော့ ပါ၊ ရှုပ် ယှက် ခတ် လွန်း တဲ့ လော က မှာ၊ ကမ်း ကို မ မြင် လမ်း ကို လည်း မ မြင်၊ ဘယ် ဟာ က အ ဖြူ၊ ဘယ် ဟာ က အ မဲ၊ ဘာ တွေ က တော့ အ ကောင်း၊ ဘာ တွေ ကတော့ အ ဆိုး၊ ဝေ ခွဲ မ  ရ နိုင် တော့ တဲ့ အ ဆုံး၊ ထင် ရာ ကို စိုင်း ပြီး၊ ဘ ၀ ကို အ ရှုံး နဲ့၊ နိ ဂုံး မ လှ တဲ့ အ ဖြစ် မျျိုး တွေ၊ မိတ် ဆွေ .. သင် မ ကြုံ ရ လေ အောင်၊ မေတ္တာ အ လင်း လေး နဲ့၊ ကူ ညီ ပါ ရ စေ။ အ ရှင် ပြန် အ လာ ကို၊ ဆီ အ ပြည့် မီး ခွက် နဲ့၊ ဝမ်း ပန်း တ သာ နဲ့ ခ ရီး ဦး ကြို ပြု၊ အို.. သာ ဓု သစ္စာ ရှိ လှ သော အို.. သာ ဓု သစ္စာ ရှိ လှ သော အို.. သာ ဓု သစ္စာ ရှိ လှ သော၊ သ တို့ သ မီး များ ဖြစ် ကြ စေ ...”


● ရည်ရွယ်ချက်|

ဝိညာဉ် မီး အိမ် (ခရစ် ယာန် စာပေ စု စည်းမှု) စာ မျက် နှာ ၏ အဓိ ကရည် ရွယ် ချက် မှာ-

၁။တစ် ဦး နှင့် တစ် ဦး  မိ မိ တို့ ခံ စား ရ သော ဝိညာဉ် ရေး ရာ ဆိုင် ရာ အ ကြောင်း အ ရာ များ ကို အ ပြန် အ လှန် မျှ ေ၀ နိုင် ရန်။

၂။ဤ စာ မျ က် နှာ အား ဖြင့် ဘု ရား သ ခင် ၏ မေ တ္တာ တော် ကို လူ အ များ သိ ရှိ ခံ စား လာ နိုင် စေ ရန်။

၃။ဘု ရား သခင် ၏ လူ တစ် စီ အ ပေါ် မ တူ ညီ သော အ သုံး ပြု ခြင်း ၊ကောင်း ချီး ပေး ခြင်း များ တို့ ကို ဝေ ဖန် ပစ် တင် မည့် အ စား အ ပြန် အ လှန် နား လည် သ ဘော ပေါက် ရန်။

၄။သ မ္မာ ကျမ်း စာ တော် မြတ် အား ပို ၍ နား လည် လာ စေ ရန် နှင့် မျျက် မှောက် ခေတ် ခရစ် ယာန် ယုံ ကြည် သူ များ ရင် ဆိုင် တွေ့ ကြုံ နေ ရ သော လွဲ မှား သွန် သင် ချျက် များ နှင့် အ ယူ အ ဆ အ တွေး အ ခေါ် များ ကို ပိုင်း ခြား တတ် စေ ရန်။

၅။ယုံ ကြည် သူ များ အ ချင်း ချင်း ပူး ပေါင်း လက် တွဲ ကာ ဘုရား သ ခင် ၏ ဧ ဝံ ဂေ လိ သ တင်း ကောင်း အား ဖြန့် ဝေ ရန်။

၆။သမ္မာ ကျမ်း စာ မှ သွန် သင် ချက် များ အား အ မေး အ ဖြေ ပြု လုပ် နိုင် ရန်။


● ဆက်သွယ်ရန်|

သ မ္မာ ကျမ်း စာ နှင့် သက် ဆိုင် သော မေး ခွန်း များ အား အ ပြု သ ဘော ဖြင့် မေး မြန်း ဆွေး နွေး လို ခြင်း၊ တ ရား ဟော ချက်၊ ဆောင်း ပါး၊ သ မ္မာ ကျမ်း စာ သင် ခန်း စာ၊ သက် သေ ခံ ချက်၊ ကဗျာ၊ ခရစ် ယာန် သ တင်း များ ပေး ပို့ လို ပါ က အောက် ပါ Email သို့ တိုက် ရိုက် ပေး ပို့ နိုင် ပါ သည်။ 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...