နိ ဒါန္း။
အ ေျခ ခံ အုပ္ ျမစ္ ဆို တာ အ ေဆာက္
အ ဦ ေဆာက္ လုပ္ တိုင္း အ ေျခ ခံ ၿပီး မွ ေဆာက္ လုပ္ ရ တဲ့ အ ရာ တစ္ ခု ျဖစ္ ပါ တယ္။
အ ေဆာက္ အ ဦး တစ္ ခု လံုး ကို အဲ ဒီ အ ေျခ ခံ အုပ္ ျမစ္ က အ ဓိ က သယ္ ပိုး ထား ရ ပါ
တယ္။ အ ေဆာက္ အ ဦး ရဲ႕ ရွိ ရွိ သ မွ် အ စိတ္ အ ပိုင္း ေတြ အား လံုး ဟာ အဲ ဒီ အ ေျခ
ခံ အုပ္ ျမစ္ အ ေပၚ မွာ မူ တည္ ေန ပါ တယ္။ ဒါ ေၾကာင့္ အဲ ဒီ အ ေျခ ခံ အုပ္ ျမစ္ သာ
ေကာင္း မယ္ ၊ ေသ ခ်ာ မယ္ ၊ နက္ နက္ ခ် ထား မယ္ ဆို ယင္ ၊ ဘယ္ လို အႏၵ ရယ္ က မွ ၿဖိဳ
ခ် ႏိုင္ မွာ မ ဟုတ္ သ လို၊ အဲ ဒီ လို အ ေျခ ခံ မ ေကာင္း ဘူး ဆို ယင္ ေတာ့ အ ႏၵ ရယ္
ႀကံဳ လာ တာ နဲ႔ ၿပိဳ က် ပ်က္ စီး ဖို႔ ေသ ခ်ာ ပါ တယ္။
ခ ရစ္ ေတာ္ ရဲ႕ တ ပည့္ ေတာ္ ျဖစ္ ၾက
တဲ့ ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ ဟာ လည္း ၀ိညာဥ္ ေရး အ ေဆာက္ အ ဦ ျဖစ္ ၾက ပါ တယ္။ သ မၼာ က်မ္း စာ
ထဲ မွာ ေဖၚ ျပ ထား တာ ေတြ က ေတာ့၊- (၁ေကာ ၆း ၁၉) မွာ “သန္႔ ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ ၏
ဗိ မာန္”၊ (၁ေကာ ၃း ၁၆) မွာ “ဘု ရား သ ခင္ ၏ ဗိ မာန္ ေတာ္”၊ (၁ေကာ ၃း ၉) မွာ “ဘု ရား
သ ခင္ ၏ ဥ ယ်ာဥ္ ေတာ္ ၊ ဘု ရား သ ခင္ ၏ ေက်ာင္း ေတာ္ တိုက္”၊ (၁ေပ ၂း ၅) မွာ “ဓမၼ တိုက္”
ဆို ၿပီး ေဖၚ ျပ ထား တာ ေတြ႕ ရ ပါ တယ္။ အဲ ဒီ အ ေဆာက္ အ ဦ ကို သူ႔ ဟာ နဲ႔ အ စီ အ စဥ္
တ က် ေဆာက္ ထား မယ္ ဆို ယင္၊ ျမင့္ ေပ မဲ့ လည္း ခိုင္ ခန္႔ မႈ ရွိ မယ္၊ ဒါ့ အ ျပင္
ႀကံဳ လာ ရ မယ့္ ေဘး အႏၵ ရယ္ အ မ်ဳိး မ်ဳိး ကို လည္း ခံ ႏိုင္ ရည္ ရွိ မွာ ေသ ခ်ာ ပါ
တယ္။
အ ေျခ ခံ အုပ္ ျမစ္ ျဖစ္ တဲ့ ေယ ႐ႈ ခ ရစ္ ေတာ္၊-
“အ ေၾကာင္း မူ ကား ၊ ေယ ႐ႈ
ခ ရစ္ တည္း ဟူ ေသာ ခ် လွ်က္ ရွိ ေသာ တိုက္ ျမစ္ မွ တစ္ ပါး အ ျခား ေသာ တိုက္ ျမစ္ ကို
အ ဘယ္ သူ မွ် မ ခ် ႏိုင္” (၁ေကာ ၃း ၁၁) …
အ ေဆာက္ အ ဦး တစ္ ခု အ တြက္ အ ေကာင္း
ဆံုး အ ေျခ ခံ အုပ္ ျမစ္ ဆို တာ က ေတာ့ အ ေဆာက္ အ ဦ ရဲ႕ ေအာက္ ဆံုး မွာ ခ် ထား တဲ့
ေက်ာက္ တံုး ေတြ ပါ ပဲ။ အ ျခား အ လႊာ ေတြ မွာ ထပ္ ဆင့္ တည္ ထား တဲ့ ေက်ာက္ စ ရစ္၊ သဲ
၊ ႐ြံ႕၊ အ ေပါက္ ပါ တဲ့ ေက်ာက္ ေတြ ၊ အုတ္ ေတြ က ေတာ့ ၿပိဳ က် ႏိုင္ တဲ့ အ ရာ ေတြ ျဖစ္
ပါ တယ္။ ဒါ ေၾကာင့္ အ ေျခ ခံ အုပ္ ျမစ္ ကို ေတာ့ ခိုင္ ခန္႔ ၿပီး ထု ႀကီး တဲ့ ေက်ာက္
တံုး ႀကီး ေတြ နဲ႔ ေဆာက္ ထား တာ ျဖစ္ ပါ တယ္။ ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ ခ ရစ္ ယာန္ အ သက္ တာ ဆို
တာ ဟာ လည္း ဒီ အ တိုင္း ပါ ပဲ။ ခ ရစ္ ေတာ္ ဆို တဲ့ အ ေျခ ခံ အုပ္ ျမစ္ က လြဲ ၿပီး ၊
ဘယ္ အုပ္ ျမစ္ ကို မွ မီွ ခို ၿပီး မ ေဆာက္ သင့္ ပါ ဘူး။ ခ ရစ္ ေတာ္ သာ လွ်င္ ကြ်ႏ္ုပ္
တို႔ ရဲ႕ ေက်ာက္ ျဖစ္ ပါ တယ္
“ထို သူ တို႔ ေနာက္ ၌ ထြက္
ေသာ ဓမၼ ေက်ာက္ မွ ထြက္ ေသာ ေရ ကို ေသာက္ ၾက ၏။ ထို ေက်ာက္ ကား ခ ရစ္ ေတာ္ ေပ တည္း” (၁ ေကာ ၁၀း ၄)။
ဒါ ေၾကာင့္ ခ ရစ္ ေတာ္ ဆို တဲ့ အ ေျခ
ခံ အုတ္ ျမစ္ ေပၚ က လြဲ ၿပီး ဘယ္ အုတ္ ျမစ္ ေပၚ မွာ မွ အ သက္ တာ ကုိ မ တည္ ေဆာက္ သင့္
ပါ ဘူး။ တ နည္း ေျပာ ရ ယင္ ခ ရစ္ ေတာ္ ရဲ႕ ပံ့ ပိုး မ စ မႈ မ ရ ႏိုင္ တဲ့ အုတ္ ျမစ္
ေတြ အ ေပၚ မွာ ထပ္ ဆင့္ မ တည္ ေဆာက္ သင့္ သ လို ၊
ခ ရစ္ ေတာ္ ဆို တဲ့ အုပ္ ျမစ္ ေပၚ မွာ သ မၼာ တ ရား နဲ႔ မ ညီ တဲ့ အ ရာ ေတြ နဲ႔
လည္း ထပ္ ဆင့္ မ တည္ ေဆာက္ ရ ဘူး။ တည္ ေဆာက္ မိ ခဲ့ ယင္ ၊ မီး အား ျဖင့္ တ ရား စီ ရင္
မယ့္ ေန႔ မွာ ကိုယ္ ထပ္ ဆင့္ တည္ ေဆာက္ ခဲ့ တဲ့ အ ရာ ေတြ အ တိုင္း ျပန္ လည္ ရ ရွိ ခံ
စား ရ ပါ လိမ့္ မယ္ (၁ေကာ ၃း ၁၀- ၁၅)။ ခ ရစ္ ေတာ္ ဟာ ၊ ခ မည္း ေတာ္ ဘု ရား လုပ္ ေဆာင္
ေန တာ ေတြ ကို သူ သိ ျမင္ တဲ့ အ တိုင္း ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ ကို ပံ့ ပိုး ေပး ေန တဲ့ အ ရွင္
ျဖစ္ ပါ တယ္ (ေယာ ၅း ၁၉)။ ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ အ ေန နဲ႔ လည္း ၊ ကိုယ့္ အ သက္ တာ ကို ဘု ရား
သ ခင္ ဘယ္ လို အ လို ရွိ သ လဲ ဆို တာ ဘု ရား သ ခင္ ထံ ေတာင္း ခံ ေန ဖို႔ နဲ႔ ရ ရွိ
တဲ့ အ ေျဖ အ တိုင္း အ သက္ တာ မွာ လက္ ေတြ႕ အ သက္ ရွင္ သြား ဖို႔ အ ေရး ႀကီး ပါ တယ္။
ေက်ာက္ နဲ႔ သဲ (ေျမ သား)၊-
“ငါ့ စ ကား ကို နား မ ေထာင္
ဘဲ လွ်က္ ၊ ငါ့ ကို သ ခင္ သ ခင္ ဟု အ ဘယ္ ေၾကာင့္ ေခၚ ၾက သ နည္း။ ငါ့ ထံ သို႔ လာ ၍
၊ ငါ့ စ ကား ကို ၾကား သည့္ အ တိုင္း နား ေထာင္ ေသာ သူ သည္ အ ဘယ္ သူ ႏွင့္ တူ သ နည္း
ဟူ မူ ကား၊ တိုက္ ကို တည္ ေဆာက္ ေသာ အ ခါ နက္ စြာ တူး ၍ ၊ ေက်ာက္ ေပၚ မွာ တိုက္ ျမစ္
ခ် ေသာ သူ ႏွင့္ တူ ၏။ ျမစ္ ေရ ထ သ ျဖင့္ ေရ စီး ၍ ထို တိုက္ ကို ရိုက္ ခတ္ ေသာ အ ခါ
ေက်ာက္ ေပၚ မွာ တည္ လၽွက္ ရွိ ေသာ ေၾကာင့္ မ လႈပ္ ႏိုင္ ရာ၊ ငါ့ စကား ကို ၾကား ၍ နား
မ ေထာင္ ေသာ သူ မူ ကား အ ခု အ ခံ မ ရွိ ပဲ
ေျမ ေပၚ မွာ တိုက္ ကို တည္ ေသာ သူ ႏွင့္ တူ ၏။ ေရ စီး ၍ ထို တိုက္ ကို ရိုက္
ခတ္ ေသာ အ ခါ၊ ခ်က္ ခ်င္း လဲ ၍ အ ကုန္ အ စင္ ၿပိဳ ပ်က္ ေလ သည္ ဟု ေဟာ ေတာ္ မူ ၏” (လု
၆း၄၆-၄၉)။
ခ ရစ္ ေတာ္ က အိမ္ ေဆာက္ လုပ္ တဲ့ နည္း
လမ္း (၂) မ်ဳိး နဲ႔ ဥ ပ မာ ေပး သြန္ သင္ ထား တာ ေတြ႕ ႏိုင္ ပါ တယ္။ တစ္ မ်ဳိး က ၿမဲ
ၿမံ ခိုင္ ခန္႔ မႈ မ ရွိ တဲ့ သဲ ေျမ သား ေပၚ တည္ ေဆာက္ ျခင္း နဲ႔ ၊ ေနာက္ တစ္ မ်ဳိး
က ၿမဲ ၿမံ ခိုင္ ခန္႔ မႈ ရွိ တဲ့ ေက်ာက္ ေပၚ တည္ ေဆာက္ ျခင္း ျဖစ္ ပါ တယ္။ လူ အ မ်ား
၊ ခ ရစ္ ယာန္ ေတာ္ ေတာ္ အ ပါ ၀င္ ေတြ ဟာ ရုပ္ ၀ တၳဳ ပိုင္း ကို ဦး စား ေပး တဲ့ ၀ါ
ဒ၊ တိုး တက္ ႀကီး ပြား ခ်မ္း သာ လို စိတ္၊ အား က စား၊ ေလာ ကီ ပ ညာ ေရး၊ လူ႔ ဥာဏ္ နဲ႔
လူ႔ အ ေတြး အ ေခၚ၊ လူ႕ ထံုး တမ္း အ စဥ္ အ လာ အ စ ရွိ တဲ့ မ တည္ ၿမဲ တဲ့ (ေျပာင္း လဲ
ေန ျခင္း) အုတ္ ျမစ္ ေတြ အ ေပၚ ဘ ၀ ကို အ ေျခ ခံ ခ် အ သက္ ရွင္ ၾက ပါ တယ္။ မ ေျပာင္း
လဲ ၊ ၿမဲ ၿမံ ခိုင္ ခန္႔ တဲ့ ေက်ာက္ ျမစ္ ဆို တာ က ေတာ့၊ ခ ရစ္ ေတာ္ ေယ ႐ႈ သ ခင္ (သ
မၼာ တ ရား)ပဲ ျဖစ္ ပါ တယ္။ အ ထက္ မွာ ေဖၚ ျပ ထား တဲ့ (လု ၆း ၄၆- ၄၉) မွာ ပါ တဲ့ က်မ္း
စ ကား ေတြ ရဲ႕ အ နက္ အ ဓိ ပၸါယ္ ကို ေဖာ္ ျပ လို ပါ တယ္၊-
(၁)ညီ ၫႊတ္ မွ် တ စြာ ဖြဲ႕ စည္း
တည္ ေဆာက္ ျခင္း၊
-ငါ့ ထံ သို႔ လာ ေသာ သူ(ခ ရစ္ ေတာ္
ႏွင့္ ဆက္ သြယ္ ေသာ သူ)
-ငါ့ စ ကား ကို ၾကား ျခင္း(ခ ရစ္ ေတာ္
ရဲ႕ စ ကား ေတာ္ ကို ၾကား ျခင္း)
-ၾကား သည့္ အ တိုင္း နား ေထာင္ ျခင္း(ဘု
ရား သ ခင့္ အ လို ေတာ္ ကို လုပ္ ေဆာင္ ျခင္း)
(၂)ၾကား ရ ေပ မယ့္ လည္း မ လိုက္
မ နာ ျခင္း၊
“ငါ့ စ ကား ကို နား မ ေထာင္ ဘဲ လွ်က္
၊ ငါ့ ကို သ ခင္ သ ခင္ ဟု အ ဘယ္ ေၾကာင့္ ေခၚ ၾက သ နည္း။ ႏႈတ္ က ပတ္ ေတာ္ ကို သိ တယ္၊
ဘာ ေျပာ သ လဲ ဆို တာ လည္း နား လည္ တယ္၊ ဒါ ေပ မဲ့ ဘ ၀ မွာ လက္ ေတြ႕ အ သက္ မ ရွင္ ဘူး။
ထို ေၾကာင့္၊ ခပ္ သိမ္း ေသာ
ညစ္ ညဴး ျခင္း၊ မနာ လိုေသာ စိတ္ လြန္ က်ဴး ျခင္းကို ပယ္ ရွား ၍၊ သင္ တို႔ စိတ္ ဝိညာဥ္
ကို ကယ္ တင္ ႏိုင္ ေသာ၊ အ ထဲ ၌ စိုက္ ပ်ိဳး ေသာ ႏႈတ္ က ပတ္ တရား ကို ႏူး ညံ့ သိမ္ ေမြ႕
ေသာ စိတ္ ႏွင့္ ခံ ယူ ၾက ေလာ့။ ကိုယ္ ကို ကိုယ္ လွည့္ ျဖား ၍၊ ႏႈတ္ ကပတ္ တရား ကို နာ႐ံု
မွ် သာႁပဳ ေသာ သူ မ ဟုတ္၊ တ ရား ကို က်င့္ ေသာ သူ ျဖစ္ ၾက ေလာ့။ တရား ကို မ က်င့္ ဘဲ
နာ ႐ံု မွ် သာ ျပဳ ေသာ သူ မည္ သည္ ကား၊ မွန္ ၌ မိမိ ပက တိ မ်က္ႏွာ ကို ၾကည့္ ေသာ သူ
ႏွင့္ တူ ၏။ အ ေၾကာင္း မူ ကား၊ ကိုယ္ ကို ကိုယ္ ၾကည့္ ၿပီး မွ၊ အျခား သို႔ သြား ၍ မိ
မိ အ ဆင္း သ ဏၭာန္ ကို ခ်က္ ျခင္း ေမ႔ ေလ်ာ႔ တတ္ ၏။ လႊတ္ျခင္း ႏွင့္ စပ္ ဆိုင္ ၍ စံု
လင္ ေသာ တရား ၌ ေစ့ ေစ့ ၾကည့္ ႐ႈ ၍ တည္ ၾကည္ ေသာ သူ မူ ကား၊ တ ရား နာ ၍ ေမ႔ ေလ်ာ့ ေသာ
သူ မ ဟုတ္၊ အ က်င့္ က်င့္ ေသာ သူ ျဖစ္ သ ျဖင့္၊ မိ မိ က်င့္ ေသာ အ က်င့္ ၌ မ ဂၤ လာ
ရွိ ေသာ သူ ျဖစ္ ၏။
(ယာ ကုပ္ ၁ း ၂၁- ၅)။
၃။ ႏႈတ္
က ပတ္ ေတာ္ ကို ၾကား သည့္ အ တိုင္း နား ေထာင္ ေသာ သူ သည္ အ ဘယ္ သူ ႏွင့္ တူ သ နည္း။
“တိုက္ ကို တည္ ေဆာက္ ေသာ
အ ခါ နက္ စြာ တူး ၍ ၊ ေက်ာက္ ေပၚ မွာ တိုက္ ျမစ္ ခ် ေသာ သူ ႏွင့္ တူ ၏။” အဲ ဒီ လို လူ မ်ဳိး ဟာ သူ နဲ႔ အ ေျခ
ခံ အုတ္ ျမစ္ ၾကား က ရွိ ရွိ သ မွ် အ ရာ အား လံုး ကို ဖယ္ ရွား တဲ့ သူ ၊ အ ေျခ ခံ အုပ္
ျမစ္ ေက်ာက္ နဲ႔ တစ္ သား တည္း ျဖစ္ ဖို႔ နက္ ႐ႈိင္း စြာ တြင္း တူး တဲ့ သူ၊ အဲ ဒီ အ
ေျခ ခံ အုတ္ ျမစ္ ေက်ာက္ နဲ႔ တစ္ ဆက္ တည္း တစ္ သား တည္း ရွိ ေန တဲ့ သူ မ်ဳိး ျဖစ္ ပါ
တယ္။
၄။ ဘာ ေၾကာင့္ မ်ား အ ေျခ ခံ အုတ္
ျမစ္ ေက်ာက္ ေပၚ မွာ တည္ ေဆာက္ ရ တာ လဲ။
“ျမစ္ ေရ ထ သ ျဖင့္ ေရ စီး
၍ ထို တိုက္ ကို ရိုက္ ခတ္” မႈ
ဒ ဏ္ ေတြ ကို ႀကံ႕ ႀကံ႕ ခံ ရင္ ဆိုင္ ႏိုင္ ဖို႔ ျဖစ္ ပါ တယ္။
“သင္ တို႕သည္ မိန္႔ ေတာ္ မူ ေသာ သူ ၏ စ ကား ေတာ္ ကို မ ႁငင္း မ ပယ္ မည္ အ ေႂကာင္း သ
တိ ႁပဳ ႂက ေလာ့။ ေႁမ ႄကီး ေပၚ မွာ ဗ်ာ ဒိတ္ ေတာ္ ကို ဆင့္ ဆို ေသာ သူ ၏ စ ကား ကို ႁငင္း
ပယ္ ေသာ သူ တို႔ သည္ အ ႁပစ္ မ လြတ္ ရ သည္ မွန္ လွ်င္၊ ထို မွ မွ် မ က၊ ေကာင္း ကင္ ဘံု
က မိန္႔ ေတာ္ မူ ေသာ သူ ၏ စ ကား ကို ငါ တို႔ သည္ နား မ ေ ထာင္ ဘဲ ေန လွ်င္၊ သာ ၍ ႄကီး
စြာ ေသာ အ ႁပစ္ ႏွင့္ အ ဘယ္ သို႔ ကင္း လြတ္ ႏိုင္ မည္ နည္း။ အ ထက္ က ဗ်ာ ဒိတ္ ေတာ္
အ သံ သည္ ေႁမ ႄကီး ကို လႈပ္ သည္ ႁဖစ္ ၍၊ ယခု တ ဖန္ ငါသည္ ေႁမ ႄကီး ႏွင့္ ေကာင္း ကင္
ကို လႈပ္ ဦး မည္ ဟု ဂ တိ ေတာ္ ရွိ ၏။ တ ဖန္ ဟူ ေသာ စ ကား ၏ အ ဓိ ပၸါယ္ ကား၊ မ လႈပ္
ေသာ အ ရာ တို႔ ကို တည္ ေစ ႁခင္း ငွါ၊ လႈပ္ ေသာ အ ရာ တို႔ ကို ေလာ ကီ အရာ ကဲ႔ သို႔ ပယ္
ဖ်က္ လိမ္႔ မည္ ဟု ဆို လို သ တည္း။ ထို႔ ေႂကာင့္၊ ငါတို႔ သည္ မလႈပ္ ႏိုင္ ေသာ ႏိုင္ငံ
ကိုရ သည္ ႁဖစ္ ၍၊ ခန္႔ ညား ေႂကာက္ ရြံ႕ ေသာ သ ေဘာ ႏွင့္ ဘု ရား သ ခင္ ကို ေလ်ာက္ ပတ္
စြာ ဝတ္ ႁပဳ ႏိုင္ မည္ အ ေႂကာင္း၊ ေက်း ဇူး ေတာ္ ကို စြဲ လမ္း ႂက ကုန္ အံ႔။ ငါတို႔ ဘုရား သခင္ သည္ ေလာင္ ေသာ မီး ႁဖစ္ ေတာ္ မူ
၏” (ေဟၿဗဲ ၁၂း၂၅-၂၉)။
ဒီ လို ပဲ လူ႕ ဘ ၀ ဟာ လည္း မုန္ တိုင္း
ဒဏ္ ခံ ႏိုင္ ရည္ ရွိ ဖို႔ ခ ရစ္ ေတာ္ ဆို တဲ့ အ သက္ ေက်ာက္ အုတ္ ျမစ္ အ ေပၚ မွာ စြဲ
ၿမဲ စြာ တည္ ေဆာက္ ဖို႔ လို ပါ တယ္။
၅။ ေက်ာက္ ေပၚ မွာ တည္ ထား တဲ့ အိမ္
ရဲ႕ အ ေျခ အ ေန။
ေက်ာက္ ေပၚ မွာ တည္ ေဆာက္ ထား တဲ့ အိမ္
ကို မုန္ တိုင္း က် ေရာက္ တဲ့ အ ခါ ၊ ေစ့ ေစ့ စပ္ စပ္ ေသ ေသ ခ်ာ ခ်ာ ေဆာက္ လုပ္ ထား
သ လို ၊ ခိုင္ မာ တဲ့ ေက်ာက္ ျမစ္ အ ေပၚ အုပ္ ျဖစ္ ခ် ထား တဲ့ အ တြက္ ၊ လႈပ္ ခါ မႈ
ေတာင္ ရွိ မွာ မ ဟုတ္ ဘူး။ ခ ရစ္ ယာန္ ယံု ၾကည္ သူ တစ္ ဦး ရဲ႕ ဘ ၀ အ သက္ တာ မွာ လည္း
၊ ဘ ၀ မုန္ တိုင္း ဆို တာ ေတြ ရွိ ပါ တယ္။ ဒါ ေၾကာင့္ ႏႈတ္ က ပတ္ ေတာ္ ကို ၾကား နာ
ၿပီး ၊ နာ ခံ လိုက္ ေလွ်ာက္ တဲ့ ယံု ၾကည္ သူ ခ ရစ္ ယာန္ ျဖစ္ မယ္ ဆို ယင္ ၊ အဲ ဒီ ဘ
၀ မု န္ တိုင္း ေတြ က ဘ ၀ ကို လႈပ္ ခါ ေစ မွာ မ ဟုတ္ ပါ ဘူး။
၆။ ခ ရစ္ ယာန္ အ သက္ တာ တည္ ေဆာက္
ေန ခ်ိန္ သက္ ေရာက္ လာ မယ့္ အ ႏၵ ရယ္ မ်ား။
“အ ႂကင္ သူ သည္ ငါ ေဟာ ေႁပာ
ေသာ ဤ စ ကား ကို ႂကား ၍ နား ေထာင္ ၏၊ ထို သူ သည္ ေက်ာက္ ေပၚ မွာ အိမ္ ေဆာက္ ေသာ ပညာ ရွိ ႏွင့္ တူ ေႂကာင္း ကို ငါ ပံု ႁပ မည္။ မိုဃ္း ရြာ ၍
ေရ စီး သည္ ႏွင့္ ေလ လာ ၍ ထို အိမ္ ကို တိုက္ သည္ ရွိ ေသာ္၊ ေက်ာက္ ေပၚ မွာ တည္ ေသာ ေႂကာင့္
မ ႃပိဳ မ လ ဲေန ၏” (မသဲ ၇း ၂၄)။
“အ ၾကင္ သူ သည္ ငါ ေဟာ ေျပာ
ေသာ ဤ စ ကား ကုိ ၾကား ၍ နား မ ေထာင္ ဘဲ ေန ၏၊ ထို သူ သည္ သဲ ေပၚ မွာ အိမ္ ေဆာက္ ေသာ
လူ မိုက္ ႏွင့္ တူ ေၾကာင္း ကို ငါ ပံု ျပ မည္။ မိုဃ္း ႐ြာ ၍ ေရ စီး သည္
ႏွင့္ ေလ လာ ၍ ထို အိမ္ ကို တိုက္ ေသာ အ ခါ၊ ႀကီး စြာ ေသာ ၿပိဳ လဲ ျခင္း သို႔
ေရာက္ ေလ သည္ ဟု ေဟာ ေတာ္ မူ ၏” (မသဲ ၇း ၂၆- ၂၇)။
၇။ အ ေျခ ခံ အုပ္ ျမစ္ မ ရွိ ပဲ
ေဆာက္ ထား တဲ့ အိမ္ ေတြ ဘာ ျဖစ္ မ လဲ။
ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ အ ေျခ ခံ အုန္ ျမစ္ ကို
နက္ ႐ႈိင္း စြာ တူး ၿပီး သန္႔ ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ ရဲ႕ လမ္း ျပ ျခင္း၊ မိ သ ဟာ ယ
ဖြဲ႕ ျခင္း ဆို တာ ေတြ နဲ႔ ကိုယ့္ ရဲ႕ ဘ ၀ အိမ္ ကို ေဆာက္ ဖို႔ လို ပါ တယ္။ ဒါ မွ မ
ဟုတ္ ယင္ ေတာ့ ဘ ၀ မု န္ တိုင္း က် ေရာက္ တဲ့ အ ခါ ၿပိဳ က် ပ်က္ စီး ဖို႔ ေသ ခ်ာ သ
ေလာက္ ရွိ ေန ပါ တယ္။
ကြ်ႏု္ပ္ တို႔ ခ ရစ္ ယာန္ အ သက္ တာ
ရဲ႕ အ ေျခ ခံ အုပ္ ျမစ္ ခ် တဲ့ အ ခန္း က႑ ဟာ သိပ္ ကို အ ေရး ႀကီး လွ ပါ တယ္။ ဘာ ေၾကာင့္
လဲ ဆို ယင္ ခ ရစ္ ယာန္ အ သက္ တာ ဟာ အ ေျခ ခံ အုတ္ ျမစ္ ခ် ရံု နဲ႔ မ ၿပီး ေသး ပဲ ဆက္
လက္ ႀကီး ထြား ရ မယ့္ အ ပိုင္း ေတြ လည္း ရွိ ေန ပါ ေသး တယ္။ ဒါ ေၾကာင့္ အ ေျခ ခံ အုပ္
ျမစ္ ခ် ျခင္း မွန္ မွ ဆက္ လက္ ႀကီး ထြား ဖို႔ ျဖစ္ ႏိုင္ သ လို ၊ အ ေျခ ခံ အုတ္ ျမစ္
မ မွန္ ယင္ ေတာ့ ၊ ဘယ္ လို မွ ႀကီး ထြား ဖို႕ မ ျဖစ္ ႏိုင္ ပါ ဘူး။
“ထို႔ ေၾကာင့္ ၊ ေသ ျခင္း
ႏွင့္ စပ္ ဆိုင္ ေသာ အ က်င့္ ကို ေနာင္ တ ရ ျခင္း၊ ဘု ရား သ ခင္ ကို ယံု ၾကည္ ျခင္း၊
ဗတၱိ ဇံ တ ရား ကို သြန္ သင္ ျခင္း၊ လက္ ကို တင္ ျခင္း၊ ေသ လြန္ ေသာ သူ တို႔ ၏ ထ ေျမာက္
ျခင္း ၊ ထာ ၀ ရ စီ ရင္ ဆံုး ျဖတ္ ျခင္း တည္း ဟူ ေသာ မူ လ အ ျမစ္ ကို ငါ တို႔ သည္ ျပန္
၍ မ တည္ ဘဲ၊ ခ ရစ္ ေတာ္ ၏ ဘာ သာ ၌ အ စ အ ဦး ျဖစ္ ေသာ အ ေၾကာင္း အ ရာ တို႔ ကို ထား
၍ ၊ စံု လင္ ေသာ အ ျဖစ္ သို႔ တက္ ၾက ကုန္ အံ့။ ဘု ရား သ ခင္ အ ခြင့္ ေပး ေတာ္ မူ လွ်င္၊
ငါ တို႔ သည္ ထို သို႔ ျပဳ ၾက မည္” (ေဟ
ၿဗဲ ၆ း ၁- ၃)။
ဒါ ေတြ က ေတာ့ ခ ရစ္ ယာန္ ယံု ၾကည္
ျခင္း ရဲ႕ အ ေျခ ခံ အုတ္ ျမစ္ ေတြ ျဖစ္ ပါ တယ္။ အ တြင္း က် က် ေျပာ ရ ယင္ အ စား အ စာ
မွာ ေက် လြယ္ တဲ့ အ စာ နဲ႔ ေက် ခဲ တဲ့ အ စာ ဆို ၿပီး အ ၾကမ္း အား ျဖင့္ ရွိ ပါ တယ္။
ႏို႔ စို႔ က ေလး ေတြ ကို ေက် လြယ္ တဲ့ ႏို႔ အ စာ ကို သာ တိုက္ ၿပီး၊ သြား ေတြ ေပါက္ လာ မွ ပဲ ၀ါး လို႔ ရ ႏိုင္
တဲ့ ေက် ခဲ တဲ့ အ စာ ကို ေႂကြး ၾက ေလ့ ရွိ ပါ တယ္။ အဲ ဒီ လို ပဲ ခ ရစ္ ေတာ္ ဆို တဲ့
ခိုင္ ခန္႕ ၿမဲ ၿမံ တဲ့ အုပ္ ျမစ္ အ ေပၚ မွာ ခ် တဲ့ အ ေျခ ခံ အုပ္ ျမစ္ ေတြ က ေတာ့
ေနာင္ တ ရ ျခင္း နဲ႔ ယံု ၾကည္ ျခင္း ပဲ ျဖစ္ ပါ တယ္။ အဲ ဒီ အ ေပၚ မွာ မွ ဗိတၱိဇံ တ
ရား၊ လက္ တင္ ျခင္း၊ ထာ ၀ ရ စီ ရင္ ျခင္း နဲ႔ ဆိုင္ တဲ့ ထပ္ ဆင့္ တည္ ေဆာက္ ရ ပါ တယ္။
တ ကယ္ ေတာ့ ဒီ ယံု ၾကည္ ခ်က္ ေတြ အား လံုး ဟာ၊ ခ ရစ္ ေတာ္ ဆို တဲ့ ခိုင္ ခန္႔ ၿမဲ ၿမံ
တဲ့ အုတ္ ျမစ္ ေပၚ မွာ တည္ ေဆာက္ ထား တဲ့ ယံု ၾကည္ ျခင္း အုပ္ ျမစ္ ေတြ ပဲ ျဖစ္ ပါ
တယ္။ ဒါ ေၾကာင့္ က်မ္း ေရး ဆရာ က ဒီ သြန္ သင္ ခ်က္ ေတြ ကို ေက် လြယ္ ေသာ အ စာ လို႔
ဆို ၿပီး ၊ အ သက္ တာ ရင့္ က်က္ ႀကီး ထြား ဖို႔ ေက် ခဲ တဲ့ သြန္ သင္ ခ်က္ အ စာ ေတြ ကို
စား ၿပီး ထပ္ ဆင့္ တည္ ေဆာက္ ဖို႔ တိုက္ တြန္း ထား တာ ျဖစ္ ပါ တယ္။ ဒါ့ အ ျပင္ ထပ္
ဆင့္ တည္ ေဆာက္ ခ်င္ တိုင္း တည္ ေဆာက္ လို႔ မ ရ ေၾကာင္း၊ ဘု ရား သ ခင္ အ ခြင့္ ေပး
မွ ထပ္ ဆင့္ တည္ ေဆာက္ ခြင့္ ရ မယ့္ အ ေၾကာင္း တိုက္ တြန္း ထား တာ လည္း ေတြ႕ ရ ပါ တယ္။
တ နည္း ေျပာ ရ ယင္ ဘု ရား ရဲ႕ ခြင့္ ျပဳ ခ်က္ မ ပါ ဘဲ ရင့္ က်က္ ႀကီး ထြား ဖို႔ မ ျဖစ္
ႏိုင္ ပါ ဘူး။ ခ ရစ္ ေတာ္ တည္း ဟူ ေသာ အုတ္ ျမစ္ အ ေပၚ မွာ မ မွန္ မ ကန္ တဲ့ ထပ္ ဆင့္
တည္ ေဆာက္ မႈ မ်ဳိး ကို ဘု ရား က ခြင့္ ျပဳ မွာ မ ဟုတ္ ပါ ဘူး။ ၀ိညာဥ္ ေရး ရာ ဓမၼ တိုက္
ကို ဘယ္ လို နည္း နဲ႔ မွ ေဆာက္ ဖို႔ မ ျဖစ္ ႏိုင္ ပါ ဘူး။
ခ ရစ္ ယာန္ အ မ်ား စု ဟာ ရင့္ က်က္
ႀကီး ထြား မႈ မ ရွိ တာ ေတြ႕ ရ ပါ တယ္။ အ မ်ား စု ဟာ ဟိုး လြန္ ခဲ့ တဲ့ ႏွစ္ ေပါင္း
မ်ား စြာ က အ ေျခ အ ေန ျဖစ္ တဲ့ ဒု တိ ယ ေမြး ဖြား ျခင္း အ ဆင့္ မွာ ပဲ ႐ြာ လည္ ေန
ပါ တယ္။ တ ကယ္ ေတာ့ ဒီ အ ေျခ ေန ကို ကံ ဆိုး မိုး ေမွာင္ က် တဲ့ အ ေျခ အ ေန တစ္ ခု
ျဖစ္ ပါ တယ္။ ဒါ ေၾကာင့္ အဲ ဒီ လို လူ မ်ဳိး ေတြ ဟာ သင္ ယူ ျခင္း ေတြ၊ တ ပည့္ ေတာ္
ျဖစ္ ျခင္း သင္ တန္း ေတြ တက္ ေရာက္ သင္ ၾကား ခံ ယူ ဖို႔ လို ပါ တယ္။
သူ တို႔ ေတြ ဟာ ခ ရစ္ ေတာ္ ရဲ႕ ၀ိညာဥ္
ေရး ရာ နဲ႔ ဆိုင္ တဲ့ က ေလး ေပါက္ စ ေလး ေတြ ျဖစ္ ၿပီး၊ ၀ိညာဥ္ ေရး ရာ နဲ႔ ဆိုင္ တဲ့
ႏို႔ ကို ေသာက္ ရံု တင္ မ က၊ ၀ိညာဥ္ ေရး ရာ နဲ႔ ဆိုင္ တဲ့ အ စိုင္ အ ခဲ ေတြ ကို လည္း
စား သံုး ဖို႔ လို ပါ တယ္။
“ထို ေမ လ ခိ ေဇ ဒက္ ၏ အ
ေၾကာင္း ကို ငါ တို႔ ေျပာ စ ရာ စ ကား အ မ်ား ရွိ ၏။ သို႔ ေသာ္ လည္း၊ သင္ တို႔ သည္ ဥာဏ္
ႏုန္႔ ေသာ ေၾကာင့္ အ ေျပာ ခက္ လွ ၏။ သင္တို႔ သည္ ကာလ ၾကာ ေသာ ေၾကာင့္ ဆ ရာ အ ျဖစ္ သို႔
ေရာက္ သင့္ ေသာ္ လည္း ၊ ဘု ရား သ ခင္ ၏ ဗ်ာ ဒိတ္ ေတာ္ ၌ ေရွး ဦး စြာ သင္ ရ ေသာ တ ရား
ႏု တို႔ ကို သူ တ ပါး ထ့ ၌ တ ဖန္ သင္ ရ ေသာ အ ေၾကာင္း ရွိ သည္ ျဖစ္ ၍ ၊ ေၾက ခဲ ေသာ
အ စာ ကို မ သံုး ေဆာင္၊ ႏို႔ ကို သာ သံုး ေဆာင္ ရ ေသာ သူ ျဖစ္ ၾက ၏။ ႏို္႔ ကို သာ သံုး
ေဆာင္ ေသာ သူ မည္ သည္ ကား၊ သူ ငယ္ ျဖစ္ ေသာ ေၾကာင့္ ေျဖာင့္ မတ္ ျခင္း တရား ၌ ေလ့ လာ
ျခင္း မ ရွိ။ ေကာင္း က်ဴိး မ ေကာင္း က်ဴိး ကို ပိုင္း ျခား ၍ သိ ႏိုင္ ေသာ ဥာဏ္ ေပး
တတ္ ေသာ၊ အ ၾကား အ ျမင္ အ ေတြ႕ အ စမ္း မ်ား ေသာ သူ တည္း ဟူ ေသာ စံု လင္ ေသာ အ ႐ြယ္
ရွိ ေသာ သူ တို႔ မူ ကား၊ ေၾက ခဲ ေသာ အ စာ အ ဟာ ရ ကို သံုး ေဆာင္ ရ ၾက ၏” (ေဟ ၿဗဲ ၅း ၁၁- ၁၄)။
ခရစ္ ယာန္ အ သက္ တာ မ ႀကီး ထြား ႏိုင္ ရ တဲ့ သက္ ေသ ခံ အ ေထာက္ အ ထား
မ်ား။
၁။ ၾကား ေသာ္ လည္း သ ေဘာ မ ေပါက္။
အဲ ဒီ ခ ရစ္ ယာန္ ဟာ သူ႔ ရဲ႕ ၀ိညာဥ္
အ သက္ တာ ႀကီး ထြား ဖို႔ ေလး လံ ထံု ထိုင္း ၿပီး၊ လုပ္ ခ်င္ ကိုင္ ခ်င္ စိတ္ မ ရွိ
တဲ့ ခ ရစ္ ယာန္ ေတြ ျဖစ္ ပါ တယ္။ သူ တို႔ ရဲ႕ ခ ရစ္ ယာန္ အ သက္ တာ ကို ေမာင္း ႏွင္
တာ မ်ဳိး ၊ ဒါ မွ မ ဟုတ္ တြန္း တာ မ်ဳိး မ ရွိ ဘူး၊ အဲ ဒါ ေတြ အား လံုး ဟာ မိ မိ ကိုယ္
၌ ရဲ႕ စိတ္ အား ထက္ သန္ မႈ နဲ႔ ဆိုင္ တယ္ ဆို ေပ မဲ လည္း၊ ဒီ လို ျဖစ္ ေန တာ ကို က
ႏွစ္ ေပါင္း မ်ား စြာ ၾကာ ေျငာင္း ေန ပါ ၿပီ။
၂။ တာ ၀န္ ယူ လို ျခင္း မ ရွိ ျခင္း။
လံုး ၀ ကို ရင့္ က်က္ ႀကီး ထြား မႈ
မ ရွိ တဲ့ ခ ရစ္ ေတြ ပါ။ က ေလး က လား ေပါ့ ပ်က္ ပ်က္ နဲ႔ က ေလး ဆန္ ဆန္ အ သက္ ရွင္
ေန တဲ့ ခ ရစ္ ယာန္ ေတြ ျဖစ္ ပါ တယ္။ တ ကယ္ ေတာ့ သူ တို႔ ဟာ ရင့္ က်က္ တဲ့ သင္ ၾကား
သူ ေတြ ျဖစ္ သင့္ ပါ တယ္။
၃။ ပါ ၀င္ မႈ မ ရွိ ျခင္း။
အဲ ဒီ ခ ရစ္ ယာန္ ေတြ ဟာ ဘာ ဆို ဘာ
မွ ပါ ၀င္ မႈ မ ရွိ ဘူး။ အ ဖြဲ႕ ၀င္ တစ္ ေယာက္ အ ေန နဲ႔ ပဲ ႏွစ္ ေပါင္း မ်ား စြာ ေန
လို ၾက တဲ့ ခ ရစ္ ယာန္ ေတြ ကို ဆို လို ျခင္း ျဖစ္ ပါ တယ္။
၄။ ေကာင္း ေကာင္း မြန္ မြန္ သ ေဘာ မ
ေပါက္ ျခင္း။
ဆိုး တာ က ေန ေကာင္း ဖို႔ ဘယ္ လို လုပ္
ရ မ လဲ ဆို တာ ကို မ သိ မ ျမင္ ပဲ အ ခ်ိန္ မ်ား စြာ အ ေႏွာင္ အ ဖြဲ႕ ထဲ မွာ ပဲ တ ၀ဲ
လယ္ လယ္ ျဖစ္ ေန တဲ့ ခ ရစ္ ယာန္ ေတြ ကို ဆို လို တာ ျဖစ္ ပါ တယ္။
၅။ ရပ္ တည္ ခ်က္ အ ခိုင္ အ မာ မ ရွိ
ျခင္း။
ျပ သ နာ ႀကံဳ တိုင္း ၀ိညာဥ္ ေရး ရာ
ဟာ လိပ္ ျပာ ေတြ လို ပဲ ဒီ သင္ ၾကား မႈ က ေန ဟို သင္ ၾကား မႈ၊ ဒီ အ သင္း ေတာ္ က ေန
ဟို အ သင္း ေတာ္ အ စ ရွိ သ ျဖင့္ ရပ္ တည္ ခ်က္ အ ခိုင္ အ မာ မ ရွိ ( ေလ တိုက္ တဲ့ အ
ခါ ဟို လြင့္ ဒီ လြင့္ တဲ့ ဖြဲ ေတြ နဲ႔ တူ )တဲ့ ခ ရစ္ ယာန္ ေတြ ျဖစ္ ၾက ပါ တယ္။
မ ရင့္ က်က္ မ ႀကီး ထြား ရ ျခင္း ရဲ႕ အ ေၾကာင္း အ ရင္း မ်ား။
၁။ စစ္ မွန္ တဲ့ ဒု တိ ယ
ေမြး ဖြား ျခင္း မ ခံ ခဲ့ ရ ျခင္း။
ဒု တိ ယ ေမြး ဖြား ခံ ယူ ခ်ိန္ ရွင္း
လင္း တဲ့ သက္ ေသ ေတြ က ေတာ့၊-
(က) သန္႔ ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္
ရဲ႕ သက္ ေသ ခံ ျခင္း၊-
“ငါ တို႔ သည္ ဘု ရား သ ခင္ ၏ သား ျဖစ္
ၾက သည္ ဟု ၀ိညာဥ္ ေတာ္ သည္ ငါ တို႔ ၏ ၀ိညာဥ္ ႏွင့္ အ တူ သက္ ေသ ခံ ေတာ္ မူ ၏ (ေရာမ
၈း ၁၆)။
(ခ) အ သစ္ တစ္ ဖန္ ၊ ဖန္ ဆင္း ခံ
ရ ျခင္း၊-
“လူ မည္ သည္ ကား ခ ရစ္ ေတာ္ ၌ ရွိ လွ်င္
အ သစ္ ျပဳ ျပင္ ေသာ သတ ၱ၀ါ ျဖစ္ ၏။ ေဟာင္း ေသာ အ ရာ တို႔ သည္ ေျပာင္း လဲ ၍ ခပ္ သိမ္း
ေသာ အ ရာ တို႔ သည္ အ သစ္ ျဖစ္ ၾက ၿပီ (၂ေကာ ၅း ၁၇)။
(ဂ) ဘု ရား သ ခင္ ၏ စ ကား ေတာ္ ကို
နာ ခံ လိုက္ ေလွ်ာက္ လို ျခင္း၊-
“ထို သ ခင္ ကို ကိုယ္ တိုင္ သိ ကြ်မ္း
သည္ ကို အဘယ္ သို႔ သိ ရ သ နည္း ဟူ မူ ကား၊ ပညာတ္ ေတာ္ တို႔ ကို ေစာင့္ ေရွာက္ လွ်င္
သိ ရ သ တည္း” (၁ေယာ ၂း၃)။
(ဃ) အ ျခား ခ ရစ္ ယာန္ ယံု ၾကည္ သူ
မ်ား ကို ခ်စ္ ေမ တၱာ ထား တတ္ ျခင္း၊-
“ငါ တို႔ သည္ ညီ အစ္ ကို ခ်င္း တို႔
ကို ခ်စ္ ေသာ ေၾကာင့္၊ ေသ ျခင္း မွ အ သက္ ရွင္ ျခင္း သို႔ ကိုယ္ ကူး ေျမာက္ သည္ ကို
ကိုယ္ သိ ရ ၾက ၏။ မိမိ ညီ အစ္ ကို မ ခ်စ္ ေသာ သူ သည္ ေသ ျခင္း ၌ တည္ ၏” (၁ေယာ ၃း၁၄)။
(င) ဘု ရား သ ခင္ ၏ အ လို ေတာ္ အ
တိုင္း လုပ္ ေဆာက္ ျခင္း၊-
“သ ခင္၊ သ ခင္ ဟု ငါ့ ကို ေလွ်ာက္ ေသာ
သူ တိုင္း ေကာင္း ကင္ ႏိုင္ ငံ ေတာ္ သို႔ ၀င္ ရ လိမ့္ မည္ မ ဟုတ္။ ေကာင္း ကင္ ဘံု ၌
ရွိ ေတာ္ မူ ေသာ ငါ့ ခ မည္း ေတာ္ ၏ အ လို ကို ေဆာင္ ေသာ သူ သာ လွ်င္ ၀င္ ရ လိမ့္ မည္”
(မသဲ ၇း ၂၁)။
(စ) ဘု ရား သခင္ အား ေတာင့္ တ ေန
တတ္ ျခင္း၊-
“သ မင္ ဒ ရယ္ သည္ ေရ စီး ေသာ ေခ်ာင္း
ကို ေတာင့္ တ သ ကဲ့ သို႔၊ အ ကြ်ႏ္ုပ္ ၀ိညာဥ္ သည္ ကိုယ္ ေတာ္ ကို ေတာင့္ တ ပါ သည္ ဘု
ရား၊ ငါ့ ၀ိညာဥ္ သည္ ဘု ရား သ ခင္ တည္း ဟူ ေသာ အ သက္ ရွင္ ေတာ္ မူ ေသာ ဘု ရား ကို ငတ္
လွ ၏။ အ ဘယ္ ကာ လ မွ ဘု ရား သခင့္ ထံ ေတာ္ သို႔ ေရာက္ ၍ မ်က္ ႏွာ ျပ ရ အံ့ နည္း” (ဆာ
လံ ၄၂း ၁-၂)။
၂။ ျငင္း ပယ္ ျခင္း။
မိမိ ရဲ႕ ၀ိညာဥ္ ေရး ရာ ကို ႀကီး ထြား
ရင့္ က်က္ ဖို႔ အ ဟန္႔ အ တား အ ေႏွာက္ အ ယွက္ မ ရွိ ေပ မဲ့၊ လူ အ မ်ား လႊင့္ ေမ်ာ ေန
တဲ့ ပံု စံ ခြက္ ထဲ ေမွ်ာ ၿပီး လိုက္ ပါ ေန ျခင္း ျဖစ္ ပါ တယ္။
၃။ မ နာ ခံ ျခင္း။
ဘု ရား သ ခင္ က တစ္ ခု ခု လုပ္ ဖို႔
ေတာင္း ေန ပါ တယ္၊ ဘု ရား ေတာင္း တာ ကို သူ တို႔ လုပ္ ဖို႔ ဆံုး ျဖတ္ ခ်က္ ခ် တဲ့ အ
ထိ ဘု ရား က စိတ္ ရွည္ လက္ ရွည္ ေစာင့္ ဆိုင္း ေပး ေန ပါ တယ္။
၄။ ႏွစ္ ဖက္ ခြ အ သက္ ရွင္
ျခင္း။
(ေရွာ လု မုန္ ၊ ၂း၁၅) ထဲ မွာ ေျပာ
သ လို ပဲ ၊ အ သက္ တာ မွာ စ ပ်စ္ သီး ေတြ ကို ဖ်က္ ဆီး မယ့္ ေျမ ေခြး ေပါက္ ေလး ေတြ
ကို ခြင့္ ျပဳ လက္ ခံ တဲ့ အ သက္ တာ နဲ႔ တူ ပါ တယ္။ ဘု ရား နဲ႔ ဆန္႕ က်င္ တဲ့ အ ရာ ေတြ
ကို ပဲ လုပ္ ေဆာင္ ၿပီး စီး တတ္ သူ ေတြ ျဖစ္ ၿပီး ၊ ဘု ရား ရဲ႕ အ လို ေတာ္ ထက္ သူ တို႔
ရဲ႕ တစ္ ကိုယ္ ေကာင္း ဆန္ ဆန္ ကိုယ္ ပိုင္ ဆံုး ျဖတ္ ခ်က္ ေတြ ၊ အ ႀကံ အ စည္ ေတြ ပဲ
ဦး စား ေပး လိုက္ နာ အ သက္ ရွင္ တဲ့ သူ ေတြ ျဖစ္ ၾက ပါ တယ္။ တစ္ ဖက္ မွာ သူ တို႔ အ
တြက္ အ ဆင္ ေျပ ဖို႔ နဲ႔ တစ္ ဖက္ မွာ လည္း ဘု ရား သ ခင္ ႏွစ္ သက္ ဖို႔ ဆို တဲ့ ႏွစ္
ဖက္ ခြ အ ယူ အ ဆ နဲ႔ ႀကိဳး စား အ သက္ ရွင္ ေန တဲ့ သူ ေတြ ျဖစ္ ၾက ပါ တယ္။ ဒါ ေၾကာင့္
သူ တို႔ ဟာ ဘု ရား အ ေပၚ မွာ သစၥာ ရွိ ရွိ ၊ ဘု ရား အ တြက္ အ ျပည့္ အ ၀ ဆက္ ကပ္ အပ္
ႏွံ အ သက္ ရွင္ ရ မယ့္ အ စား၊ သူ တို႔ အ သက္ တာ ဟာ ဘု ရား ရဲ႕ စိတ္ ေတာ္ နဲ႔ လည္း မ
ေတြ႕၊ သူ တို႔ ကိုယ္ သူ တို႔ လည္း စိတ္ ပင္ ပန္း ျခင္း မ်ား စြာ နဲ႔ အ တူ မ ခ်င့္ မ
ရဲ ၊ စိတ္ ခ် မႈ မ ရွိ တဲ့ အ သက္ တာ နဲ႔ ဘ ၀ နိ ဂံုး ခ်ဳပ္ ၾက ရ တဲ့ သူ ေတြ ျဖစ္ ၾက
ပါ တယ္။
နိ ဂံုး။
နိ ဂံုး ခ်ဳပ္ အ ေန နဲ႔ တိုက္ တစ္ တိုက္
ေဆာက္ လုပ္ တဲ့ အ ခါ အ ေျခ ခံ အုပ္ ျမစ္ မွန္ ကန္ ဖို႔ လို သ လို ၊ ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ ရဲ႕
၀ိညာဥ္ အ သက္ တာ မွာ လည္း ခ ရစ္ ေတာ္ တည္း ဟူ ေသာ ခ် လွ်က္ ရွိ တဲ့ ခုိင္ ခန္႔ ေသ ခ်ာ
တဲ့ အုပ္ ျမစ္ အ ေပၚ ႀကီးထြား ရင့္ က်င္ တဲ့ ခ ရစ္ ယာန္ အ သက္ တာ နဲ႔ အ သက္ ရွင္ ႏိုင္
ၾက ပါ ေစ လို႔ ဆု ေတာင္း ေမတၱာ ပို႔ သ လွ်က္….
၀ိညာဥ္မီးအိမ္(ခရစ္ယာန္စာေပစုစည္းမႈ)….
No comments:
Post a Comment