● သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ ဘုရားျဖစ္ျခင္း


သံုး ပါး တစ္ ဆူ ဘုရား ဟု ခရစ္ ယာန္ မ်ား ယံု ၾကည္ ကိုး ကြယ္ ၾက ရာ တြင္ ခ မည္း ေတာ္ ဘု ရား၊ သား ေတာ္ ဘု ရား ကို နား လည္ ရန္ လြယ္ ကူ လွ ၿပီး ေဖၚျပ သြန္ သင္ မႈ လည္း မ်ား စြာ ရွိ ပါ သည္။ သန္႔ ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ ႏွင့္ ပတ္ သက္ ၍ မူ သြန္ သင္ ေျပာ ဆို မႈ နည္း ပါး လွ ပါ သည္။ ယင္း ေၾကာင့္ လည္း သန္႔ ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ ႏွင့္ ၀ိညာဥ္ ေက်း ဇူး မ်ား အ ေပၚ နား လည္ မႈ လြဲ မွား သည္ မ်ား လည္း ရွိ လာ ၾက သည္။ အ သင္း ေတာ္ သ မိုင္း တစ္ ေလွ်ာက္ မွ စ ၍ ယေန႔ တိုင္ အ ယူ ၀ါ ဒ အ မ်ဳိး မ်ဳိး၊ သြန္ သင္ မႈ အ မ်ဳိး မ်ိဳး ရွိ ေန သျဖင့္ မွန္ ကန္ စြာ နား လည္း ရန္ လို အပ္ ပါ သည္။ အ သင္း ေတာ္ သ မိုင္း ၌ ႀကံဳ ေတြ႕ ခဲ့ ရ ေသာ အေျခ အေန တစ္ရပ္ မွာသန္႔ ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္၏ ဘုရား ျဖစ္ျခင္း ကို အကာ အကြယ္ ေပးခဲ့ ရျခင္း ျဖစ္သည္။ ထိုအခ်ိန္ က သန္႔ရွင္း ေသာ၀ိ ညာဥ္ ေတာ္ အား ဘုရား တစ္ပါး၊ ပုဂၢိဳလ္ တစ္ပါး မဟုတ္ပဲ စြမ္းအင္ (Energy)၊ တန္ခိုး စြမ္းအား (Power) တစ္ခု အျဖစ္ ႐ႈျမင္ သြန္သင္ ျခင္းမ်ား ရွိခဲ့ရာ ေအဒီ ၃၂၅၊ ႏိုင္ဆီယာ ဓမၼညီ လာခံတြင္ ထိုသြန္ သင္မႈ မ်ားကို ႐ႈတ္ခ် လွ်က္၊ သန္႔ ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္၏ ဘုရား ျဖစ္ျခင္း ကို ယံုၾကည္ ေၾကာင္း ၀န္ခံ ခ်က္တြင္ ထည့္သြင္း ခဲ့ၾကသည္။ ယေန႔ တိုင္ အခ်ဳိ႕ အသင္း အဖဲြ႕ မ်ားက ဤ အယူ အဆ ကို စြဲကိုင္ ထားၾက ေသးသည္။ သန္႔ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ သည္ အမွန္ ပင္ ဘုရား ျဖစ္ေတာ္ မူေၾကာင္း ေအာက္ ပါ အခ်က္မ်ား အရ သိႏိုင္ ပါသည္။

● ဘုရားသခင္ႏွင့္သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ေ၀ါဟာရအားအလဲအလွယ္ျပဳသံုးစြဲျခင္း။
သန္႔ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ အား ဘုရား အျဖစ္ ေဖာ္ျပ ေသာ က်မ္း ညြန္းမ်ား စြာရွိ ပါသည္။ ထိုက်မ္း ခ်က္ မ်ား၌ သန္႔ ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ႏွင့္ ဘုရား သခင္ ဟူေသာ စကား လံုးကို အလဲ အလွယ္ ျပဳ သံုး စြဲထား ေၾကာင္း သတိ ျပဳႏုိင္ ပါသည္။ ဥပမာ တစ္ခု မွာ- တမန္ ေတာ္ ၀တၳဳ ၅း ၃-၄ ပင္ျဖစ္ သည္။ အာနနိ ႏွင့္ ရွဖိေရ လင္မယား ႏွစ္ဦး သည္ ၄င္းတို႔ ဥစၥာ တစ္စံု တစ္ခုကို ေရာင္း ၿပီးေနာက္ ရေသာ အဘိုး ၏ တစ္ဘို႔ကို ထိမ္၀ွက္ လွ်က္ တမန္ ေတာ္ တို႔ ေျခရင္း ၌ ထား ေလ၏။ အငယ္ ၃ တြင္ တမန္ ေတာ္ႀကီး ေပတရု က အာနနိ အား “သင္သည္ သန္႔ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ကို လွည့္စား ၍ေျမ ကိုေရာင္း ေသာ အဖိုး ၏တစ္ ဘုိ႔ကို ထိမ္၀ွက္ မည့္အ ေၾကာင္း စာတန္ သည္ သင္၏ စိတ္ႏွ လံုးကို အဘယ္ ေၾကာင့္ ျပည့္ေစ ရသနည္း” ဟုေျပာၿပီး၊ အငယ္ (၄) တြင္ “လူကို မုသာ ေျပာ ၿပီမဟုတ္၊ ဘုရား သခင္ ကိုလည္း မုသာ ေျပာၿပီ” ဟု ဆိုထား ရာ ဘုရာား သခင္ အား လိမ္ ညာ ျခင္းႏွင့္ သန္႔ ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ အား လွည့္ ျဖားျခင္း မွာ အတူ တူ ပင္ျဖစ္ ေၾကာင္း ေပၚလြင္ ထင္ ရွား ေနပါ သည္။
တစ္ဖန္၊ ၁ေကာ ၃း ၁၆- ၁၇ တြင္ ရွင္ေပါ လုက ယံုၾကည္ သူမ်ား အား ၄င္း တို႔သည္ ဘုရား သခင္ ၏ ဗိမာန္ ေတာ္ ျဖစ္ေၾကာင္း သတိေပး ထားၿပီး ဘုရား သခင္၏ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ သည္ ၄င္းတို႔ အထဲ ၌ က်ိန္း ၀ပ္ ေၾကာင္း ေဖၚ ျပ ထားပါ သည္။ ၆း ၁၉- ၂၀ တြင္ လည္း “သင္တို႔ ကိုယ္ ခႏၶာ သည္ ဘုရား သခင္ ေပးသ နားေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ တည္းဟူ ေသာ သင္တို႔ အထဲ ၌ က်ိန္း ၀ပ္၍ သန္႔ ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္၏ ဗိမာန္ ေတာ္ျဖစ္ ေၾကာင္း ကို၄င္း၊ မိမိ တို႔ကို မိမိတို႔ မပိုင္ ေၾကာင္း ကို ၄င္း မသိ ၾကသ ေလာ” ဟု ေျပာ ထား ျပန္ရာ “ဘုရားသခင္” ႏွင့္ “သန္႔ ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္” ကို အလဲ အလွယ္ ျပဳ သံုးစြဲ ျခင္းျဖင့္  ထပ္တူပင္ ပင္ျဖစ္ ေၾကာင္း နားလည္ ႏုိင္ပါ သည္။ ထိုသို႔ တူညီ စြာ အသံုးျပဳ ထားျခင္း ကို မသဲ ၂၈း ၁၉ တြင္ “သင္တို႔ သြား၍ လူမ်ဳိး တကာ တို႔ကို ငါ့တ ပည့္ ျဖစ္ေစ လွ်က္ ခမည္း ေတာ္၊ သား ေတာ္၊ သန္႔ ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ ၏ နာမ၌ ဗတိၱ ဇံ ကို ေပးၾက ေလာ့” တြင္ လည္း ေတြ႕ရ ေပ သည္။ ၂ေကာ ၁၃း၁၄ တြင္ ရွင္ေပါ လု ေကာင္း ခ်ီးေပး ရာ၌ အသံုးျပဳ ျခင္းတြင္ လည္း ေကာင္း၊ ၁ေပ ၁း၂ ရွိ ရွင္ ေပတ ရုမွ မိမိ စာဖတ္ သူမ်ား အား ညြန္းဆိုရာ တြင္ လည္း ဤ ကဲ့သို႔ ထပ္တူ အသံုးျပဳ ထားျခင္း မ်ဳိးကို ေတြ႕ႏုိင္ ေပသည္။ ယင္း အခ်က္မ်ား က သန္႔ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ သည္ ဘုရားပင္ ျဖစ္ေၾကာင္း ထင္ရွား စြာေဖၚ ျပေန သည္။

● သန္႔ ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ရွိဘုရားဆိုင္ရာအရည္အေသြးမ်ား။
သန္႔ရွင္ ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္၌ ဘုရား သခင္ ၏အ ရည္ အေသြး မ်ားရွိ ေၾကာင္း သိႏုိင္ ပါသည္။ ယင္းတို႔ အထဲ မွ တစ္ခုမွာ အရာ ရာကို သိရွိျခင္း ပင္ျဖစ္ သည္။ ၁ေကာ ၂း ၁၀-၁၁ တြင္ “၀ိညာဥ္ ေတာ္ သည္ ဘုရား သခင္ ၏ နက္နဲ ေသာ အရာ တိုင္ ေအာင္ ခပ္သိမ္း ေသာ အရာတို႔ ကို စစ္ေတာ္ မူ၏။ လူ၏နက္ နဲေသာ အရာ ကို လူ၌ရွိ ေသာ မိမိ စိတ္ ၀ိညာဥ္မွ တစ္ပါး အဘယ္ သူ သိႏုိင္ သနည္း။ ထိုနည္း တူဘုရား သခင္၏ နက္နဲ ေသာအရာ ကို ဘုရား သခင္၏ ၀ိညာဥ္ ေတာ္မွ အဘယ္ သူမွ် မသိ” ဟု ဆိုထား ရာ အရာခပ္ သိမ္းကို ၀ိညာဥ္ ေတာ္က သိရွိ နားလည္ ႏုိင္စြမ္း ရွိသည္ဟာ နားလည္ ရေပ သည္။
တန္ခိုး ေတာ္ႏွင့္ ျပည့္စံု ျခင္းမွာ လည္း အရည္ အေသြး တစ္ရပ္ ပင္ျဖစ္ သည္။ ဓမၼသစ္ က်မ္းတြင္ ယင္းကို ထင္ရွား စြာေဖၚ ျပထား သည္။ လုကာ ၁း၃၅တြင္ အပ်ဳိစင္ မွ ဖြားျမင္ ျခင္း အေၾကာင္း ကို ေဖၚျပ ရာ၌ “သန္႔ ရွုင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ သည္ သင္၏ အေပၚ မွာ သက္ေရာက္ ေတာ္မူ ၍ အျမင့္ ဆံုးေသာ ဘုရား ၏ တန္ ခိုး ေတာ္ သည္ သင့္ ကို လႊမ္း မိုးလိမ့္ မည္” ဟု ဆိုထား ရာ “သန္႔ ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္” ႏွင့္ “ဘုရား ၏ တန္ခိုး အာႏု ေဘာ္ ေတာ္” ကို တူညီ စြာအ သံုးျပဳ ထားေၾကာင္း ေတြ႕ရ သည္။ ရွင္ေပါ လုသည္ မိမိ၏ အ မႈ ေတာ္ လုပ္ ငန္း ၌ ၿပီး ေျမာက္ ေအာင္ ျမင္ စြာ ေဆာင္ ရြက္ ႏိုင္ ျခင္းမွာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ ၏ တန္ ခိုး ေၾကာင့္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၀န္ ခံ ခဲ့ သည္ (ေရာမ၊ ၁၅း ၁၉)။ ေနာက္ ထပ္ အရည္ အေသြး တစ္ခုမွာ ထာ ၀ ရ ျဖစ္ျခင္း ပင္ျဖစ္ သည္။ ေဟၿဗဲ ၉း ၁၄တြင္ “ထာ ၀ရ ၀ိညာဥ္ ေတာ္” ဟု သံုးႏႈန္း ထားျခင္း ကို ေတြ႕ ရမည္ ျဖစ္သည္။ ဘုရား သခင္ တစ္ပါး တည္းသာ ထာ၀ ရ ျဖစ္ၿပီး က်န္ဖန္ ဆင္းခံ အရာ အားလံုး မွာ ယာယီ ႏွင့္ သာဆိုင္ သျဖင့္ သန္႔ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ သည္ ဘုရား အမွန္ ပင္ျဖစ္ ပါသည္။ အျခား အရည္ အေသြး တစ္ခု မွာ သန္႔ရွင္း ျခင္းျဖစ္ သည္။ ဘုရား ျဖစ္ျခင္း ၌ အေရး အႀကီး ဆံုး ေသာ အခ်က္ ျဖစ္ရာ ယင္းကို သန္႔ ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္က ပိုင္ ဆိုင္ ထားေပ သည္။

● သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ရွိဘုရားဆိုင္ရာလုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ား။
ဘုရား သခင္ သာ လုပ္ေဆာင္ သည္ ဟူေသာ အမႈ မ်ားကို သန္႔ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္က လုပ္ ေဆာင္ လ်က္ ရွိေၾကာင္း ျမင္ရျခင္း ကပင္ ၀ိညာဥ္ ေတာ္၏ ဘုရား ျဖစ္ျခင္း ကို သက္ေသ ျပေန ပါသည္။ သန္႔ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္သည္ ဖန္ဆင္း ျခင္းျဖစ္ စဥ္၌ ပါ၀င္ လွ်က္ ရွိေပသည္။ မူလ အစ ဖန္ ဆင္း ျခင္း ၌ ပါ၀င္ ခဲ့သလို ကမာၻ ၁း၂ဆက္ လက္ ၍ ပံ့ကိုး ကူညီ လမ္းျပ ေပးလ်က္ ရွိသည္ (ဆာလံ ၁၀၄း ၃၀)။ အ သစ္ ျပဳျပင္ ျခင္း မွာ လည္း ၀ိ ညာဥ္ ေတာ္ ၏ လုပ္ ေဆာင္ မႈတစ္ ခုျဖစ္ သည္။ လူသား မ်ားအား အ သစ္ ျပဳျပင္ ေျပာင္း လဲ ရန္ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ က ေစာင္ မ ေပး ပါ သည္။ (ေယာ ၅း၂၁။ တိတု ၃း၅)။ သခင္ ေယ ႐ႈ ကိုယ္ ေတာ္ တိုင္ က ၀ိညာဥ္ ေတာ္ သည္ လူ တို႔ အား နားလည္ မႈေပး လ်က္ ႏွ လံုး သားႏွင့္ အ ရည္ အေသြး မ်ား ကို ေျပာင္း လဲ တိုး တက္ ေစ ေၾကာင္း ေဖၚျပ ခဲ့ ပါ သည္။ (ေယာ ၁၆း ၈-၁၁)။ ေယာ ၃း ၅-၈ တြင္ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ က အ သစ္ တစ္ ဖန္ ေမြး ဖြား ေစႏုိင္ ေၾကာင္း ေဖာ္ ျပထား သည္ ကို ေတြ႕ ရပါ သည္။ ရွင္ေပါ လု က ယင္း ကို တိတု ၃း၅ တြင္ “ဒုတိ ယေမြး ျခင္းႏွင့္ ဆုိင္ေသာ ေဆးေၾကာ ျခင္း အား ျဖင့္ ၄င္း၊ သန္႔ ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္၏ အ သစ္ ျပဳျပင္ ျခင္း အားျဖင့္ ၄င္း၊ ငါတို႔ ကို ကယ္ တင္ေတာ္ မူ၏” ဟု ေဖာ္ ျပ ထား ပါ သည္။ ထိုသို႔ အ သစ္ ျပဳျပင္ ျခင္း မွာ၊ သြန္ သင္ ဘြန္ျပ ျခင္းႏွင့္ ဆက္ ႏြယ္ေန ရာ၊ သန္႔ ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္၏ သြန္သင္ ညြန္ျပျခင္း လုပ္ေဆာင္ ခ်က္ကို ေတြ႕ ရ ပါ သည္။သြန္ သင္ညြန္ ျပျခင္း အားျဖင့္ အျပစ္တရား ကို သိျမင္ ေစၿပီး ႏွလံုး သားကို  ေျပာင္းလဲ ေစျခင္း ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ ကို “သမၼာ တရားကို ျပ ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္”ဟု ေယာ ၁၄း ၁၇ တြင္ ေဖၚျပ ထားသည္။ ခရစ္ ေတာ္ သည္ သမၼာ တရား ျဖစ္သ ကဲ့သို႔  ၀ိညာဥ္ ေတာ္သည္ လည္း လူသား မ်ားအား သမၼာ က်မ္း အားျဖင့္ လမ္းျပ သြန္သင္ မည့္ သမၼာ တရား ျဖစ္ပါ သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ႏႈတ္က ပတ္ေတာ္ အား ေပးသ နားျခင္း သည္ သန္႔ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္၏ ဘုရား ဆိုင္ရာ လုပ္ေဆာင္ မႈတစ္ ခု ျဖစ္သည္။ ၂တိ ၃း၁၆ တြင္ ရွင္ေပါ လုက “ထုိက်မ္း စာရွိ သမွ် သည္ ဘုရား သခင္ မႈတ္ သြင္း ေတာ္ မူေသာ အားျဖင့္ ျဖစ္၍ ဘုရား သခင္၏ လူသည္ စံုလင္ ေသာ သူ၊ ေကာင္း ေသာ အမ်ဳိး မ်ဳိး တို႔ကို ျပဳစု ျခင္းအလို႔ ငွာ ျပင္ ဆင္ ေသာ သူ ျဖစ္ မည္ အေၾကာင္း ၾသ၀ါ ဒ ေပးျခင္း၊ အျပစ္ ကို ေဘာ္ျပ ျခင္း၊ ေျဖာင့္ မတ္ စြာ ျပဳျပင္ ျခင္း၊ တ ရား ကို သြန္ သင္ျခင္း ေက်း ဇူး မ်ားကို ျပဳတတ္ ၏”။ ရွင္ ေပတရု ကလည္း “... အနာ ဂတၱိ စကား သည္ လူအ လို အားျဖင့္ ျဖစ္ ဘူး သည္ မဟုတ္၊ ဘု ရား သခင္၏ သန္႔ ရွင္းေသာ သူတို႔ သည္ သန္႔ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ ၏ တိုက္ တြန္း ေတာ္ မူ ျခင္း ကို ခံ ရ ၍ ေဟာ ေျပာ ၾက ၏” ဟု ၂ေပ၊ ၁း၂တြင္ ေဖာ္ျပ ထား သည္။ ကယ္ တင္ ျခင္းျဖစ္ စဥ္တြင္ ခမည္း ေတာ္၊ သားေတာ္ ႏွင့္ သန္႔ရွင္း ေသာ၀ိညာဥ္ ေတာ္တို႔၏ က႑ အသီး သီးကို ၁ေပ၊ ၁း၂ တြင္ “နားေထာင္ ျခင္း ေက်း ဇူး၊ ေယ႐ႈ ခရစ္ ၏ အ ေသြးေတာ္ ႏွင့္ ျဖန္းျခင္း ေက်းဇူး ကို ခံ ရ မည္အ ေၾကာင္း ၀ိညာဥ္ ေတာ္ အားျဖင့္ သန္႔ရွင္း ျခင္းသို႔ ေရာက္၍ ခမည္း ေတာ္ ဘုရား သခင္၏ အနာ ဂတံသ ဥာဏ္ေတာ္အတိုင္း ေ႐ြးေကာက္ ေတာ္မူ ေသာ သူတည္း ဟူေသာ ” ဟူ၍ ေဖၚျပ ထားသည္။ ကယ္ တင္ျခင္း အမႈကို ျပဳေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ သည္ သခင္ ေယ႐ႈ ကို ေသျခင္း မွ ထေျမာက္ ေစ သကဲ့သို႔ ဘုရား သခင္ သည္ ၀ိညာဥ္ ေတာ္အား ျဖင့္ ကၽြႏု္ပ္ တို႔ကို ထေျမာက္ ေစသည္။ (ေရာမ ၈း၁၁) “ထိုမွ် မက ေယ႐ႈ ကို ေသျခင္း မွ ထေျမာက္ ေစေတာ္ မူေသာ ဘုရား ၏ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ သည္ သင္တို႔ အထဲ၌ က်ိန္း၀ပ္ ေတာ္မူ လွ်င္ ခရစ္ ေတာ္ကို ေသျခင္း မွထေျမာက္ ေစေတာ္ မူူေသာ ဘုရား သည္သင္ တို႔အထဲ ၌ က်ိန္း၀ပ္ ေသာ မိမိ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ အားျဖင့္ ေသ တတ္ ေသာ သင္တို႔ ၏ ကိုယ္ ကာ ယကို ပင္ ရွင္ေစ ေတာ္ မူ မည္”။ ဤ အ ခ်က္ မ်ားအား လံုးက သန္႔ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္၏ ဘုရားျဖစ္ ျခင္းကို မီးေမာင္း ထိုးျပလွ်က္ ရွိပါသည္။ သန္႔ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ ဘုရား သည္ လူသားတို႔ အထဲ ၌ က်ိန္း၀ပ္ လ်က္ ေန႔စဥ္ အသက္ ရွင္ျခင္း ၌ သမၼာ တရာ ႏွင့္ အညီ အသက္ရွင္ ေနႏိုင္ ရန္ လမ္းျပ ပို႔ေဆာင္ လွ်က္ ရွိေပသည္။
(ဤ သင္ ခန္း စာ သည္၊-ျမန္မာႏုိင္ ငံႏွစ္ျခင္း ခရစ္ ယာန္ အသင္းေတာ္ မ်ားအဖြဲ႕ ၊ဧ/သ ဌာ န မွ ထုပ္ ေ၀ ေရာင္း ခ်ေသာ “သန္႔ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ ႏွင့္ခ ရစ္ယာန္ အသက္ တာ္” တပည့္ ေတာ္ျပဳ စုေရး လက္စြဲစာ အုပ္မွ ကူးယူ ေဖၚျပ ျခင္းျဖစ္ ပါသည္။ ဤစာ အုပ္တြင္ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ႏွင့္ ဆိုင္ေသာ သမၼာက်မ္း စာ၊ သင္ခန္း စာ(၅) ခန္းပါ ၀င္ပါ သည္။ မိတ္ေဆြ မ်ားအ ေနျဖင့္ ၀ယ္ယူ လိုပါ က ျမန္မာ ႏုိင္ငံ ႏွစ္ျခင္း ခရစ္ယာန္ အသင္း ေတာ္ မ်ား အဖြဲ႕ခ်ဳပ္၊ ဧ/သဌာန သို႔ ၀ယ္ ယူအား ေပးႏိုင္ ပါသည္။ တစ္ အုပ္ လွ်င္ ၅၀၀ က်ပ္ ျဖစ္ပါ သည္။)
မွတ္ခ်က္။
ဖုန္း၊-၀၁-၂၁၁၂၇၈ သို႔မွ ဆက္သြယ္ စုံ စမ္းႏုိင္ ပါသည္။

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...