● အတွင်းလူ ..


တမန္ ေတာ္ႀကီး ရွင္ေပါ လု အေနနဲ႔ အတြင္း လူ ဆိုတဲ့ အ သံုး အႏႈံး ကို သူ႔ ရဲ႕ စာ ေစာင္ (၂ ေကာ၊ ၄း ၁၆။ ဧဖက္ ၃း ၁၆) စ တဲ့ က်မ္းပိုဒ္ ေတြ မွာ ေဖၚ ျပ ထား တာ ေတြ႕ ရ ပါ တယ္။ (ေရာမ ၇း ၂၂- ၂၃) “ငါသည္ အတြင္း လူ အားျဖင့္ ဘု ရားသ ခင္၏ ပညတ္ တရား ေတာ္ ကို ႏွစ္သက္ ၏။ သို႔ေသာ္ လည္း ငါ့ကိုယ္ အဂၤါ မ်ား၌ ရွိေသာ အျပစ္ တရား လက္သို႔ ငါ့ကို ဘမ္းသြား အပ္ႏွံ သည္ကို ငါျမင္၏” လို႔ ေဖၚျပ ထား ပါတယ္။ အတြင္းလူ ဆိုတာ လူတစ္ ေယာက္ရဲ႕ နံ၀ိညာဥ္နဲ႔ သက္ဆိုင္တဲ့ လကၡ ဏာသြင္ ျပင္ကို ရည္ၫႊန္း ေဖၚျပတာ ျဖစ္ၿပီး၊ အျပင္လူ ဆိုတာ ကေတာ့ လူတစ္ ဦးမွာ ျမင္ေတြ႕ ႏိုင္တဲ့ အျပင္ပန္း လကၡဏာ ကို ဆိုလို ျခင္းျဖစ္ ပါတယ္။

လူသား ဟာ ခႏၶာ၊ စိတ္၊ ၀ိညာဥ္နဲ႔ ဘုရား သခင္ရဲ႕ ဖန္ဆင္း ျခင္းခံ ထားရ တဲ့လူသား ျဖစ္ပါ တယ္ (ကမာၻ ၁း ၂၇၊ ၁သက္ ၅း၂၃) “ထိုသို႔ ဘုရား သခင္သည္ မိမိပံု သဏၭာန္ ေတာ္ႏွင့္ အညီ လူေယာ က္်ား၊ လူမိန္း မကို ဖန္ဆင္း ၿပီးလွ်င္” လို႔၄င္း၊ “ၿငိမ္သက္ ျခင္း၏ အရွင္ ဘုရား သခင္ ကိုယ္ေတာ္ တိုင္လည္း၊ သင္တို႔ကို အကုန္ အစင္ သန္႔ရွင္း ေစေတာ္ မူပါ ေစေသာ။ ငါတို႔ သခင္ ေယ႐ႈ ခရစ္ ႂကြလာ ေတာ္မူ  ေသာအခါ ၊ သင္တို႔ ၏ကိုယ္ ခႏၶာ၊ စိတ္ ၊ ၀ိညာဥ္ အေပါင္းကို အျပစ္တင္ခြင့္ ႏွင့္ကင္း လြတ္ေစ  ျခင္းငွာ ေစာင္မ ေတာ္မူ ပါ ေစေသာ” လို႔ ၄င္း ေဖၚ ျပ ထားပါ တယ္။

အဓိ ပၸါယ္ က ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ တစ္ ေတြ ဟာ စိတ္ နဲ႔ ဖြဲ႕ စည္း ထား တဲ့ ရုပ္ ခႏၶာ မဟုတ္ပဲ၊ ရုပ္ခႏၶာ ပါတဲ့ စိတ္ ေတြနဲ႔ ဖြဲ႕စည္း ထား ျခင္း ျဖစ္ပါ တယ္။ ရုပ္ခႏၶာ ဆို တဲ့ အျပင္ လူဟာ ေလာက ႀကီးနဲ႔ ထိေတြ႕ ဆက္ဆံ ရတဲ့ ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ရဲ႕ ရုပ္ပိုင္း နဲ႔ဆိုင္ တဲ့အိမ္ ႀကီးပါပဲ။ စားဖို႔ ၊ ေသာက္ဖို႔နဲ႔ အိပ္ဖို႔ လိုအပ္ ေၾကာင္း ပင္ကိုယ္ အတြင္း က ႏိႈး ေဆာ္လာ တဲ့အ ခါ ၊ အာရံု (၅)ပါး (အျမင္၊ အၾကား၊ အနံ႔၊ အရသာ၊ ထိေတြ႕) ရဲ႕ ေဆ့ ေဆာ္ မႈ အ တိုင္း ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ ရဲ႕ရုပ္ ခႏၶာ ႀကီးက လုပ္ေဆာင္ ရတာ ျဖစ္ပါ တယ္။ ကြ်ႏု္ပ္တို႔ ရဲ႕ရုပ္ ခႏၶာ မ်ားဟာ မေကာင္း တဲ့ ခႏၶာ မဟုတ္ ပါဘူး၊ ဘုရား ေပးထား တဲ့လက္ ေဆာင္ေတြ ပါ။ ဘုရား ရဲ႕အ လိုေတာ္က ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ ရဲ႕ဒီ ရုပ္ခႏၶာ ကို ဘုရား သခင္ ထံပါး သက္ရွိ ယဇ္ အျဖစ္ ဆက္ကပ္ အပ္ႏွံ ဖို႔ပဲ ျဖစ္ ပါ တယ္ (ေရာမ ၁၂း ၁- ၂)။ ညီအစ္ ကိုတို႔၊ အသက္ ရွင္ျခင္း လကၡ ဏာ၊ သန္႔ရွင္း ျခင္းလ ကၡဏာ၊ ဘုရား သခင္ ႏွစ္သက္ ေတာ္မူ ဘြယ္ေသာ လကၡ ဏာႏွင့္ ျပည့္စံု ေသာ ယဇ္ကို သင္တို႔ သည္ပူ ေဇာ္၍ ၊ မိမိ ကိုယ္ခႏၶာ ကို ဘုရား သခင္ အား ဆက္ကပ္ ျခင္းတည္း ဟူေသာ သင္တို႔ ျပဳအပ္ ေသာ ၀တ္ကို ျပဳမည္ အေၾကာင္း၊ ဘုရား သခင္၏ ကရုဏာ ေတာ္ကို ေထာက္ ထား၍ ၊ သင္တို႔ ကိုငါ တိုက္တြန္း ႏိႈးေဆာ္ ေပ၏။ သင္တို႔ သည္ ေလာကီ ပံု သဏၭာန္ ကို မေဆာင္ ၾကႏွင့္။ ေကာင္း ျမတ္ ေသာအ ရာ၊ ႏွစ္သက္ ဘြယ္ေသာ အ ရာ၊ စံုလင္ ေသာအ ရာတည္း ဟူေသာ ဘုရား သခင္ အလိုေတာ္ ရွိေသာ အရာသည္ အဘယ္ အရာ ျဖစ္သည္ကို သင္ႏိုင္ မည္အေၾကာင္း၊ စိတ္ႏွလံုးကို အသစ္ ျပင္ဆင္၍ ပံုသဏၭာန္ ေျပာင္းလဲ ျခင္းသို႔ ေရာက္ ၾကေလာ့။ ခရစ္ ေတာ္အား ျဖင့္ရ ရွိေသာ ဘုရား သခင္ ေပးေတာ္ မူေသာ ကယ္တင္ ျခင္းဆု ေက်းဇူး ကို ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ လက္ခံ တဲ့ အခါ၊ ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ရဲ႕ ရုပ္ ခႏၶာ ေတြဟာ သန္႔ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ကိန္း ၀တ္တဲ့ ဗိမာန္ ေတာ္ ေတြျဖစ္ လာပါ တယ္ (၁ေကာ ၆း ၁၉- ၂၀၊ ၃း ၁၆) “သင္တို႔ ကိုယ္ ခႏၶာ သည္ ဘုရား သခင္ ေပးသ နားေတာ္ မူ ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္တည္း ဟူေသာ၊ သင္တို႔ အထဲ ၌က်ိန္း ၀ပ္၍ သန္႔ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္၏ ဗိမာန္ ျဖစ္ေၾကာင္း ကို၄င္း၊ မိမိ တို႔ကို မိမိတို႔ မပိုင္ ေၾကာင္းကို ၄င္း၊ မသိ ၾက သေလာ” “သင္တို႔ သည္ အဘိုးႏွင့္ ၀ယ္ေတာ္ မူေသာ သူျဖစ္ ေသာေၾကာင့္၊ ဘုရား သခင္ ပိုင္ေတာ္ မူေသာ သင္တို႔၏ ကိုယ္ ခႏၶာႏွင့္ စိတ္ ၀ိညာဥ္ အားျဖင့္ ဘုရား သခင္၏ ဂုဏ္ေတာ္ ကိုထင္ ရွားေစ ၾကေလာ့။ သင္တို႔ သည္ ဘုရား သခင္၏ ဗိမာန္ ေတာ္ျဖစ္ ၾက သည္ကို ၄င္း၊ ဘုရား သခင္၏ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ သည္ သင္တို႔ အထဲ၌ က်ိန္း၀ပ္ ေတာ္မူ သည္ကို ၄င္း မသိ ၾက သေလာ။” တစ္နည္း ေျပာရယင္ ကြ်ႏု္ပ္ တို႔ရဲ႕ စိတ္ ၀ိညာဥ္ (Soul) ဟာ ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ရဲ႕ အသိ(mind)၊ ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ရဲ႕ ဆႏၵ (will) နဲ႔ ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ရဲ႕ စိတ္လႈပ္ ရွားမႈ (emotion) ေတြဆီ က ျဖစ္ျခင္း ေတြကို ကိုယ္ စားျပဳ ေဖၚျပ တဲ့ ဗဟို ခ်က္မ ျဖစ္ ပါတယ္။
ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ရဲ႕ စိတ္၀ိညာဥ္ (Soul) ဟာ အ ေသြး အ သား နဲ႔ ဆိုင္ တဲ့ ရမၼက္ ေတြရဲ႕ လႈံ႕ေဆာ္ မူေတြ ကိုေရာ၊ သန္႔ ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ရဲ႕ အႀကံ အစည္ ေတာ္ နဲ႔လမ္း ျပမႈ ေတြကို ေရာနား ေထာင္ နာခံ လုိက္ ေလွ်ာက္ လုပ္ ေဆာင္ ရပါ တယ္။ (ဂ လာ တိ ၅း ၁၆- ၁၇) “ငါ ပညတ္ သည္ကား၊ ၀ိညာဥ္ ပကတိ အတိုင္း က်င့္ၾကေလာ့။ ထိုသို႔ က်င့္လွ်င္ ဇာတိ ပက တိ၏ အလို သို႔မ လိုက္ဘဲ ေနၾက လိမ့္မည္။ အေၾကာင္း မူကား၊ ဇာတိ ပကတိ ႏွင့္ ၀ိညာဥ္ ပကတိ သည္ တပါးႏွင့္ တပါး ဆန္႔က်င္ ေသာ အ လို ရွိ ၾက၏။ တပါး ႏွင့္တပါး ဆန္႔က်င္ ဘက္ျဖစ္ ၍၊ သင္တို႔ သည္ က်င့္ ခ်င္ ေသာ အ က်င့္ကို မ က်င့္ႏိုင္ ၾက။” (မာကု ၁၄း ၃၈) “စံုစမ္း ေႏွာက္ ရွက္ျခင္း ႏွင့္ကင္း လြတ္မည္ အေၾကာင္း ဆုေတာင္း လ်က္ေစာင့္ ေနၾက ေလာ့။ စိတ္ ၀ိညာဥ္ ကေစ တနာ ရွိ ျငားေသာ္ လည္း ကိုယ္ မူ ကား အား နည္း သည္ ဟု ေပတရု အား မိန္႔ေတာ္ မႈ ၿပီး မွ၊-” စိတ္ ၀ိညာဥ္ (Soul) ဟာ ဘ၀ ရဲ႕ အဆံုး အျဖတ္ ေတြကို လုပ္ေပးတဲ့ တရား ရံုးတစ္ရံုး လိုပါပဲ။ သန္႔ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ရဲ႕ လမ္းျပ ျခင္းမ ခံရေသး တဲ့ စိတ္ ၀ိညာဥ္ (Soul) ဟာ ကိုယ့္ ကိုယ္ကို ယံုၾကည္မႈ ၊  ကိုယ့္ ကိုယ္ ကို ငဲ့ၫွာ မႈ၊ ကိုယ့္ဖာ သာကိုယ္ စူးစမ္းမႈ၊ ကိုယ့္ဖက္ ကိုယ္ယက္ ေျပာဆို ဖန္တီးမႈ ေတြက ေနစီး ထြက္ လာတဲ့ ေရပန္း တစ္ခုလို ၊ ကိုယ့္ဘ ၀ကို ကိုယ့္ဖာ သာ ကိုယ္ တရား စီရင္ ဆံုးျဖတ္တဲ့ ခုံေပၚထိုင္ၿပီး ကိုယ့္ဖာ သာကိုယ္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ေတြခ်မွတ္ လုပ္ေဆာင္ ေနတဲ့ေနရာ လည္း ျဖစ္ပါ တယ္။
          
 ႏႈတ္က ပတ္ ေတာ္က ေျပာေန တဲ့ အတြင္းလူ ဆို တာ ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ရဲ႕ နံ ၀ိညာဥ္ (Spirit) ပဲျဖစ္ ပါ တယ္။ ဘုရား သခင္ နဲ႔ ကြ်ႏု္ပ္တို႔ အျပန္ အလွန္ ဆက္သြယ္ တာေတြ လုပ္ေပး တာက ဒီနံ ၀ိညာဥ္ ပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ ခရစ္ ေတာ္ က (ေယာဟန္ ၄း ၂၄) မွာ၊- “ဘုရား သခင္ သည္ နံ၀ိညာဥ္ ျဖစ္ေတာ္ မူ၏။ ဘုရား သခင္ ကိုကိုး ကြယ္ေသာ သူတို႔ သည္၊ နံ၀ိညာဥ္ ႏွင့္၄င္း ၊ သစၥာ ႏွင့္၄င္း ကိုးကြယ္ ရမည္ ဟုမိန္႔ ေတာ္မူ ၏။” ဒုတိယ ေမြးဖြား ျခင္းခံယူ တဲ့ေန ရာဟာ ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ရဲ႕ နံ၀ိညာဥ္ ထဲ မွာျဖစ္ ပါတယ္။ (ေယာဟန္ ၃း၃- ၆) ေယရႈက ၊ ဒုတိယ ေမြးဖြား ျခင္းကို မခံ ေသာသူ မည္သည္ ကား၊ ဘုရား သခင္၏ ႏိုင္ငံ ေတာ္ကို မျမင္ရဟု ငါအမွန္ အကန္ ဆိုသည္ဟု၊ ျပန္၍ မိန္႔ေတာ္ မူ၏။ နိေကာ ဒင္က လည္း၊ အသက္ ႀကီးေသာ သူသည္ ေမြးဖြား ျခင္းကို အဘယ္ သို႔ ခံႏိုင္ ပါ မည္နည္း။ အမိ ၀မ္းထဲသို႔ တဖန္ ၀င္၍ ေမြးျခင္း ကိုခံ ႏိုင္ပါ မည္ေလာ ဟုေလွ်ာက္ ၏။ ေယရႈ ကလည္း၊ ေရႏွင့္ ၀ိညာဥ္ေတာ္ မေမြး ေသာသူ မည္သည္ ကား၊ ဘုရား သခင္၏ ႏို္င္ငံ ေတာ္သို႔ မ၀င္ရ ဟုငါ အမွန္ အကန္ ဆို၏။ ဇာတိ ပက တိေမြး ေသာအ ရာ သည္ ဇာတိပ ကတိ ျဖစ္၏။ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ ေမြးေသာ အရာ သည္ ၀ိညာဥ္ ျဖစ္၏”

ဒုတိယ ေမြးဖြားျခင္း ခံယူ ၿပီးသူ တိုင္းမွာ၊ သန္႔ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္က ေဖၚ ျပေပးတဲ့ အေကင္း နဲ႔အဆိုး ဆိုတဲ့ အဆံုး အျဖတ္ ခြဲျခား ေပးမႈ အေပၚ အတြင္းလူ (inner man) ကေန တဆင့္၊ သိစိတ္ (conscience) ကိုထိန္းၫွိ ေပးပါတယ္။ (ေယာဟန္ ၁၆း၈) ဥပဇယ္ ဆရာသည္ ေရာက္လာလွ်င္၊ ဒုစရိုက္ အျပစ္ကို ၄င္း၊ အျပစ္ ကင္းျခင္း ကို၄င္း၊ အျပစ္ စီရင္ ျခင္းကို ၄င္း၊ ေလာကီ သားတို႔ အား ထင္ရွား စြာေဘာ္ ျပမည္။  (တမန္ ၂၄း ၁၆) ထို႔ေၾကာင့္ ၊ ဘုရား သခင္ ကိုျပစ္ မွားၿပီ၊ လူတို႔ကို ျပစ္မွား ၿပီဟု ကိုယ္စိတ္ ႏွလံုး သည္ ကိုယ္၌ အျပစ္ တင္ခြင့္ ႏွင့္အစဥ္ ကင္းလြတ္ မည္အ ေၾကာင္း အကြ်ႏ္ုပ္ သည္ ႀကိဳးစား အားထုတ္ ပါ၏။

ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ရဲ႕ နံ၀ိညာဥ္ (Spirit) ဟာ ဘုရား သခင္ မႈတ္သြင္း ေပးထားတဲ့ ေမြးရာပါ အမွန္ နဲ႔ အမွားကို ခြဲျခား တတ္ တဲ့ အ ရာလည္း ျဖစ္ပါ တယ္။ (ေရာမ ၂း၁၄ -၁၅) သာသ နာပ လူတို႔ သည္ ပညတ္ တရား ေတာ္ကို မသိဘဲ၊ ကိုယ္အ လိုအ ေလွ်ာက္ တရား ကိုက်င့္ ေသာ အခါ၊ သူတို႔သည္ ပညတ္တ ရားေတာ္ ကို မသိဘဲ၊ ကိုယ္က်င့္ တရား ကို အမွီျပဳ သျဖင့္၄င္း၊ ကိုယ္ကို ကိုယ္ သိ ေသာ စိတ္ႏွ လံုးသည္ သက္ေ သခံသျဖင့္ ၄င္း၊ အ ခ်င္း ခ်င္း ေဆြး ေႏြး ဆင္ ျခင္၍ အျပစ္ တင္လွ်က္၊ လႊတ္လ်က္ ေန သျဖင့္ ၄င္း၊ မိမိတို႔ စိတ္ႏွ လံုး ထဲ၌ မွတ္သား ေသာ တရား ၏ အက်ဳိး ကို ထင္ရွား စြာျပ ၾက၏။ (၁ေကာ ၂း ၁၁) လူ၏ နက္နဲ ေသာအ ရာကို လူ၌ရွိ ေသာ မိမိ စိတ္၀ိညာဥ္ မွတပါး အဘယ္ သူသိ သနည္း။ ထိုနည္း တူ ဘုရား သခင္ ၏နက္ နဲေသာ အရာကို ဘုရား သခင္၏ ၀ိညာဥ္ ေတာ္မွ တပါး အဘယ္သူ မွ်မသိ။

(ေရာမ ၁၂း ၁- ၂)။ ညီအစ္ ကိုတို႔၊ အသက္ ရွင္ျခင္း လကၡ ဏာ၊ သန္႔ရွင္း ျခင္းလ ကၡဏာ၊ ဘုရား သခင္ ႏွစ္သက္ ေတာ္မူ ဘြယ္ေသာ လကၡ ဏာႏွင့္ ျပည့္စံု ေသာ ယဇ္ကို သင္တို႔ သည္ပူ ေဇာ္၍ ၊ မိမိ ကိုယ္ခႏၶာ ကို ဘုရား သခင္ အား ဆက္ကပ္ ျခင္းတည္း ဟူေသာ သင္တို႔ ျပဳအပ္ ေသာ ၀တ္ကို ျပဳမည္ အေၾကာင္း၊ ဘုရား သခင္၏ ကရုဏာ ေတာ္ကို ေထာက္ ထား၍ ၊ သင္တို႔ ကိုငါ တိုက္တြန္း ႏိႈးေဆာ္ ေပ၏။ သင္တို႔ သည္ ေလာကီ ပံု သဏၭာန္ ကို မေဆာင္ ၾကႏွင့္။ ေကာင္း ျမတ္ ေသာအ ရာ၊ ႏွစ္သက္ ဘြယ္ေသာ အ ရာ၊ စံုလင္ ေသာအ ရာတည္း ဟူေသာ ဘုရား သခင္ အလိုေတာ္ ရွိေသာ အရာသည္ အဘယ္ အရာ ျဖစ္သည္ကို သင္ႏိုင္ မည္အေၾကာင္း၊ စိတ္ႏွလံုးကို အသစ္ ျပင္ဆင္၍ ပံုသဏၭာန္ ေျပာင္းလဲ ျခင္းသို႔ ေရာက္ ၾကေလာ့။

ေရာမ ၁၂း၁-၂ က ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ ကို ေလာကီ ေတြးေခၚပံု ေတြး ေခၚနည္းနဲ႔ အသက္ မရွင္မိ ၾကဖို႔ တိုက္တြန္း ေနျခင္း ျဖစ္ပါ တယ္။ တကယ္ ေတာ့၊ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ရဲ႕ အတြင္းလူ (Spirit) ေျပာင္းလဲ ဖို႔ ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ရဲ႕ စိတ္သ ေဘာကို အသစ္ ျပင္ဆင္ၿပီး ျပဳျပင္ ေျပာင္းလဲ ဖို႔ပဲ ျဖစ္ပါ တယ္။ ဒီလို အသစ္ ျပဳျပင္ ေျပာင္းလဲ ရာမွာ၊ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ရဲ႕ အတြင္းလူ ထဲကို သန္႔ရွင္း ေသာ၀ိ ညာဥ္ ၀င္ေရာက္ၿပီး လြတ္လြတ္ လပ္လပ္ အုပ္ခ်ဳပ္ ထိန္းေက်ာင္း ပဲ့ျပင္ ေပးဖို႔ အတြက္ ၊ လက္ခံ ခြင့္ျပဳ ေပးရပါ လိမ့္မယ္။    

ဒါမွသာ သန္႔ရွင္း ေသာ၀ိ ညာဥ္ ေတာ္က ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ ရဲ႕ ျပဳမူ က်င့္ႀကံ မႈေတြ ၊ အႀကံ အစည္ ေတြ သေဘာ ထားေတြ ကို ဘုရား သခင္ အလို ေတာ္နဲ႔ ကိုက္ညီ လာဖို႔အေရး စၿပီး လုပ္ေဆာင္ ေပးသြားမွာ  ျဖစ္ပါ တယ္။ (ေရာမ ၈း ၁၃- ၁၄) သင္တို႔သည္ ဇာတိပက တိအတိုင္း အသက္ရွင္ လွ်င္ ေသရ ၾကမည္။ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ အားျဖင့္ ကိုယ္ကာ ယ၏ အက်င့္ တို႔ကို ေသေစလွ်င္ အသက္ ရွင္ၾက လိမ့္မည္။ ဘုရား သခင္၏ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ ဆံုးမ ပဲ့ျပင္ ေတာ္မူ သမွ် ေသာသူ တို႔သည္ ဘုရား သခင္၏ သား ျဖစ္ ၾက၏။
           
ေရာမ ၾသ၀ါ ဒစာ အခန္းႀကီး (၇)မွာ ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ရဲ႕ ဇာတိ နဲ႔၀ိညာဥ္ ႏွစ္ခု အၾကား တိုက္လွန္ ျခင္းမ်ား ေၾကာင့္ မၾကာ ခဏ နာက်င္မႈ ေတြရွိေၾကာင္း အေသး စိတ္ေဖၚ ျပထား ပါသည္။ ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ရဲ႕ နံ၀ိညာဥ္ (Spirit) ဟာ ဘုရား သခင္ ရဲ႕တန္ခိုး ေတာ္နဲ႔ ျပန္လည္ ေမြးဖြား ျခင္းခံ ယူၿပီး တဲ့ေနာက္ ပိုင္းမွာ၊ အသက္တာ တစ္ေလွ်ာက္ ခရစ္ေတာ္ ရဲ႕ အဆံုး အမ ေတြကိုနာခံ လိုက္ေလွ်ာက္ၿပီး ခရစ္ေတာ္ရဲ႕ ေနာက္သို႔ တစ္ေသြ မတိမ္း လိုက္ေလွ်ာက္ ၾကရမွာ ျဖစ္ ပါတယ္။ ဇာတိ စိတ္ဟာ လြယ္လြယ္ ေလးနဲ႔ ေသသြား ႏိုင္တဲ့ အရာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ေရာမ ၾသ၀ါဒ စာမွာ ၊ အဲဒီ ဇာတိကို ဘယ္လို အႏိုင္ယူ ရမယ္ ဆိုတာ ရွင္းျပ ထားပါတယ္။ အခန္းငယ္ (၆) နဲ႔ (၇)မွာ၊ ငါတို႔၏ လူေဟာင္း သည္ ထိုသခင္ ႏွင့္အတူ လက္၀ါး ကပ္တိုင္ မွာ အေသ သတ္ျခင္း ခံၿပီဟု ငါတို႔ သိၾက၏။ အေၾကာင္း မူကား၊ ငါတို႔သည္ ေနာက္မွ အျပစ္ တရား၏ အေစကို မခံေစ ျခင္းငွါ၊ အျပစ္တ ရား၏ ကိုယ္ကို ဖ်က္ဆီး မည္ အေၾကာင္း တည္း။ ေသ ေသာသူ သည္ အျပစ္ တရား၏ လက္မွ လြတ္လွ်က္ ရွိ၏။

ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ အၿမဲ ဆင္ျခင္ရ မွာက (ဂလာတိ ၂း၂၀) ငါသည္ ခရစ္ ေတာ္ႏွင့္ အတူ လက္၀ါး ကပ္တိုင္ မွာအ ေသခံၿပီ။ ဆိုတဲ့ အခ်က္ ပါပဲ။ ဘုရား သခင္ အလိုေတာ္ ရွိတဲ့ ႀကီးျမတ္ တဲ့လူ ျဖစ္ဖို႔ ၊ လူအ ထဲက စိတ္၀ိညာဥ္ (Soul)၊ ခႏၶာ (Body) တို႔ေပါင္းၿပီး နံ၀ိညာဥ္ (Spirit) နဲ႔တိုက္ ပြဲဆင္ ႏြဲရျခင္း လို႔နား လည္ မွတ္ယူ ႏိုင္ပါတယ္။ ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔အေနနဲ႔ ေသဆံုး တဲ့အထိ ဒီတိုက္ပြဲ ေတြကို ဆင္ႏြဲၿပီး အသက္ ရွင္သြား ရမွာ ျဖစ္လို႔၊ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ရဲ႕ အတြင္းလူ ကိုေရာ၊ အျပင္ လူကိုေရာ အေျခ အေန အရပ္ရပ္ တိုင္းမွာ အျပည့္ အ၀ ျပဳျပင္ ထိန္းေက်ာင္း လမ္းျပ ေပးမယ့္၊ သန္႔ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ရဲ႕ အုပ္ထိန္း ပဲ့ျပင္ လမ္းျပမႈ ကို အသက္ ထက္ဆံုး လက္ခံ ခြင့္ျပဳ နာခံၿပီး အသက္ ရွင္သြား ရမွာ ျဖစ္ပါမယ္။

ဘုရား သခင္ အလို ေတာ္နဲ႔ အႀကံ အစည္ ေတာ္ဟာ၊ လူသား အားလံုးကို ဘုရားရဲ႕ ၀ိညာဥ္ ေတာ္ လမ္းျပ မႈေအာက္ မွာရွိ ေစလိုၿပီး၊ ဒုတိယ ေမြးျခင္း ဆိုတဲ့ အသစ္ ျပဳျပင္ ေျပာင္းလဲ တဲ့ အသက္ တာနဲ႔ အသက္ ရွင္ေန ထိုင္သူေတြ ျဖစ္ဖို႔ ပါပဲ။
ကြ်ႏ္ုပ္ တို႔ရဲ႕ သေဘာက အုပ္ခ်ဳပ္ဖို႔ အလုိ ရွိေပမယ့္ ၊ ၀ိညာဥ္ ေရးရာ တိုက္ပြဲက သိပ္ကို ျပင္းထန္ လွပါတယ္။ (ေရာမ ၇း၂၄) မွာ ၊ ခရစ္ေတာ္ ရဲ႕ေနာက္ ေတာ္ လိုက္ သူ တုိင္း စိတ္မ သက္ မသာ ေမးတတ္တဲ့ ေမးခြန္း ကို ေဖၚျပ ထားပါ တယ္။ ငါသည္ ၿငိဳျငင္ေသာ သူျဖစ္ပါ သည္တကား။ ဤအေသ ေကာင္မွ ငါ့ကို အဘယ္သူ ကယ္လႊတ္ မည္နည္း။ ဒီအေမး ကို အခန္း ငယ္ (၂၅)မွာ ျပန္ေျဖ ထားတာ က၊ ငါ တို႔ သခင္ ေယ႐ႈ ခရစ္ အားျဖင့္ ကယ္လႊတ္ ေတာ္မူေသာ ဘုရား သခင္၏ ေက်းဇူး ေတာ္ ႀကီးလွ ေပ၏။

ကြၽႏ္ုပ္တို႔ ရဲ႕ အတြင္း လူကို သြန္သင္ လမ္းျပဖို႔ ၊ သန္႔ရွင္း ေသာ၀ိညာဥ္ ေတာ္ကို လက္ခံၿပီး၊ ကိုယ့္ရဲ႕  အင္အား နဲ႔ တင္းခံ ေတာင့္ခံ ထား သမွ် ကိုစြန္႔ လႊတ္ ေျဖေလ်ာ့ၿပီး၊ ဘုရားသခင္ ထံေတာ္ ပါးတိုး၀င္ ခ်ဥ္းကပ္ အပ္ႏွံ ပံုေအာ လိုက္ျခင္းဟာ၊ ကြ်ႏု္ပ္တို႔ရဲ႕ စရုိက္ဆိုး ျဖစ္တဲ့ ဇာတိ ပကတိ အေပၚ အဆက္ မျပတ္ အႏိုင္ယူ ေစတဲ့ အသက္ ရွင္မႈ ပဲျဖစ္ ပါတယ္။

လူသားတိုင္း မိမိတို႔ရဲ႕ အတြင္း လူကို လမ္းျပ ပဲ့ျပင္ ေပးမယ့္ သန္႔ရွင္း ေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္ အား အုပ္စိုး ခြင့္ေပး ႏိုင္သူ မ်ားျဖစ္ ၾကပါေစ။ ထိုသို႔ အားျဖင့္ ေလာကက ေအာင္ျမင္ ေသာသူ မ်ားျဖစ္ ၾကပါ ေစ.. အာမင္…

၀ိညာဥ္မီးအိမ္ (ခရစ္ယာန္စာေပစုစည္းမႈ) …

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...